Bijzondere kalender voor bijzondere zus

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kleine tinus, 23 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Ik heb een zus met een verstandelijke handicap.
    Net als een jong kind heeft zij weinig besef van tijd en duurt het nog heeeeel erg lang voor haar neefje of nichtje geboren gaat worden.

Ik heb iets gehoord dat er een kalender is, waarbij de tijd in negen grote delen is weergegeven, waarbij ook de ontwikkeling in de buik te volgen is.
    Heel handig ook bij het tweede kindje.

Ik ben naar zoiets op zoek, zodat ik mijn zus beter kan begeleiden en zij alvast iets visueels heeft, iets waar ze kan kijken hoever we nu zijn en hoelang het nog duurt.

Wie weet waar ik zo een kalender kan vinden, waar ik dat kan kopen?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een kalender besteld met de ontwikkeling van de kleine in me buik. deze kalender is precies afgestemt op mijn en de uitgerekende datum en hierdoor weet je elke dag wat de baby alweer kan en hoe groot hij/zij is. ook staat er in elke maand een grote foto met hoe hij/zij er uitziet in die maand. weet niet of je dat bedoelt?

www.babyopkomst.nl

3. kleine tinus

kleine tinus Actief lid

1 mei 2007
    139
    0
    0
    Limburg
    Bijna, zoals die getekende versie is.
    Ik denk dat de fotoversie wat eng is.

Eigenlijk zou het iets meer op schaal moeten zijn, dat je per maand een groter plaatje ziet. Dat maakt het net wat duidelijker.
    Alle "technische informatie" is voor haar niet interessant.

Misschien moet ik toch zelf wat in elkaar knippen en plakken.

4. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    is inderdaad een erg leuk idee. als je even googled dan kun je vast helle moiit plaatsje vinden ook getekend. succes en een leuk idee trouwens ook voor moeders met oudere kinderen

Deel Deze Pagina