Ik had inderdaad ook het idee dat die kleine dekens voor de eerste periode groot genoeg zijn, daarbij passen ze ook mooi in onze wandelwagen bak daar zijn die grote veeelste groot voor. Zodra de kleine meid wat groter is kunnen we dan die grotere dekens aanschaffen . Weer een duidelijk antwoord, bedankt
Ben een beetje laat met mn antwoord, maar wij hebben zo een kleine voor bij ieder in de wandelwagen (dubbel gevouwen). Voor in het bedje hebben wij voor ieder 2 van die grotere dekens. (nu nog onderin, dubbelgevouwen dus 1 deken, maar straks als ze groter zijn, word het hoger opgemaakt en dus leg ik er 2 dekentjes op). En ik heb ze al gekocht omdat ik dan dezelfde kleur dekentjes heb, wie weet wat ze tegen die tijd voor kleuren hebben. Echt waar? Wij hebben er geen, maar onze kraamverzorgster legde wel uit aan de stagiaire dat als we bedzeiltjes hadden, ze ervoor moest zorgen dat het niet onder het hoofdje lag en dat de kruik met de dop over het zeiltje moest steken. Zodat al de kruik lekte, het hete water in het matras ging en niet bij het kindje kon komen. Maar je mag dus helemaal geen zeiltjes gebruiken? Vreemd dat zei het wel helemaal uitlegde .