Raam open

Discussie in 'Veilig slapen' gestart door Sas21, 4 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sas21

Sas21 Nieuw lid

4 nov 2014
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben in onze slaapkamer altijd het raam open gehad s'nachts. 30 juni is onze dochter geboren die bij ons op de slaapkamer slaapt, de eerste weken hebben we het raam dicht gehad (op advies van de kraamzorg) maar al snel toch weer open omdat, vooral voor mij, slapen met raam open echt veel fijner is en de nacht warm genoeg was. (dochter had het ook prima, nekje op temperatuur)
    Nu wordt het een stuk frisser en ik vraag me af of of een raam een klein stukje open kwaad kan? en wat dochter dan aan moet (heb een combisleeper maar doe ik dan beide zakken en mouwtjes aan of 1 zak? en ook nog een dekentje?) ik heb het zelf nogal snel warm dus ben een slechte graadmeter :-s
    Bedankt voor de tips alvast!!

2. pepe

pepe Fanatiek lid

29 okt 2012
    1.021
    0
    36
    Volgens mij is het belangrijkste dat ze niet op de tocht ligt. Maar op een gegeven moment wordt het alleen maar frisser dus weet niet of het dan nog prettig is met een raam open. Ik heb de hele zomer ook de raam open gehad maar sinds een paar weken is die wel dicht als ze slaapt. Als ze niet in haar kamertje is heb ik de ramen wel open.

3. misa

misa Niet meer actief

Goed voelen. Je kunt altijd wat extras aandoen als ze koud voelt in haar nekje. Verder niet op de toch liggen.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik slaap ook meestal met het raam open en beide kids op onze kamer. Hoe koud is jullie kamer? Wij zijn best kou kleumerig, romper, wollen pyjama, winter slaapzak en dekbed is hier niet ongewoon als ze alleen in bed slapen. Als ze in mijn bed slapen dan zonder slaapzak, of ook als ze weer onder de deken uit woelen. Maar ik denk dat romper, dikke pyjama en combi sleeper een heel eind goed zou zijn evt nog wat warmer.

Deel Deze Pagina