Kinder/wandelwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Moniki, 6 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Wij hebben een kinder/wandelwagen gekocht, alleen is dit niet één met zo'n kinderwagenbak (daar waar ze enkel in het begin inliggen).

Nu twijfel ik of we toch op zoek moeten naar een andere kinder/wandelwagen, of is dit niet zo'n probleem? Op zich is het natuurlijk wel handig om de kleine erin te laten slapen, maar aan de andere kant gebruik je hem denk ik ook niet zo lang, toch?

Hellup, ik weet het even niet meer! Wat is wijsheid?

2. Firella

Firella Actief lid

14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Een 'bak' is wel zeer aan te raden hoor. In de wandelwagen kunnen ze meestal niet helemaal plat en dat is de eerste maanden wel de bedoeling. Dat is beter voor het ruggetje.
    Oog liggen ze lekker beschermd tegen wind e.d.

Overigens heeft mijn dochter er bijna een half jaar in gelegen dus niet maar heel even...

Gr Firella

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    het ligt er aan of je vaak weggaat met de wagen. ga je bijvoorbeeld lang door de stad wandelen ofzo dan is het toch wel belangrijk dat je een bak hebt omdat dit gewoon vele beter is. gebruik je hem bijna nooit dan zou een maxi cosi erop kunnen voldoen. alicia hefet wel in een bak gelegen tot 3 maanden en toen kon ze er nog amper in maar goed hij was wel erg handig. ook als we op bezoek gingen en alicia was moe dan gebuikte we hem als bedje :)

4. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ja ik had hem ook niet willen missen... Louise heeft er tot 6 maanden veel in gelegen. Wandelen, naar de supermarkt, erin slapen als we op visite waren etc.

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    In sommige wagens kan je ipv een bak,een soort van stoffen wiegje leggen....Ook wel een nestje genoemd....Misschien dat dat bij jullie wagen ook past...Het is namelijk wel zeer belanrijk voor de rug dat ze vlak liggen de eerste 6 maanden.....

6. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ze zeggen dat de bak tot ongeveer 6 maand te gebruiken is en dat je daarna over moet gaan op de wandelwagen...
    Het lijkt me voor het kindje ook veel lekkerder om in de bak te liggen, gewoon net zoals het bedje...

7. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Dank jullie wel voor jullie reacties!

Ik zal eens op zoek of ik iets van een bak/nestje kan vinden die op onze wagen past en anders koop ik er gewoon een wagen met wieg bij (onze huidige wagen was maar € 100 euri, dus dat is nog te overzien).

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Vaak zijn de bakken ook apart te koop hoor, op marktplaats. Ik weet niet wat voor merk je hebt natuurlijk, maar veel mensen verkopen de bak na gebruik.

Deel Deze Pagina