Ervaring/mening alvi wiegje!??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Liefschaapje, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Hey Dames,
    Ik ben opzoek naar een wiegje voor de eerste weken.
    Nu heb ik er 1 gevonden die ik echt heel leuk vind..

Alvi stubenwagen : Stubenwagen Slapen : Baby Butt webshop

Dit is een redelijk goedkoop wiegje incl bekleding (het is ook maar voor even he) naar twijfel of hij goed is!
    Ben er totaal niet mee bekend, dus dat is altijd lastig!

Wie kan mij helpen?

2. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb m voor m'n zoontje gebruikt de 1 e 6 maanden. Matrasje vond ik niks, te dun, nieuwe gehaald. Voor de rest prima wieg, ziet er ook leuk uit.

3. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik vind hem er leuk uitzien. Ik zou zelf alleen kiezen voor andere bekleding. Op het plaatje vind ik het erop lijken dat de bekleding rondom vrij dik is (misschien ook gevoerd of gevuld) en dat is niet ademend. Zou daar zelf geen prettig gevoel bij hebben met oog op veiligheid en zelf bekleding maken van een enkele stof.

Wel een leuk prijsje en handig dat je hem kunt verrijden :).

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn kindje heeft in een soortgelijk wiegje geslapen.
    Ik vind de bekleding op deze foto ook dik lijken, hier had ik gewoon hele dunne stof als bekleding.

5. Nicky Lohs

Nicky Lohs Actief lid

20 mei 2012
    470
    0
    0
    Ik zie veel polyester. Het dekbedje met sloopje mag je sowieso niet gebruiken, polyester hoofdbekleding zou ik ook niet doen.

Zelf zou ik voor dit geld een wiegje op marktplaats zoeken met katoenen bekleding. Of iemand zoeken die handig is met de naaimachine en een nieuwe katoenen bekleding kan maken.

6. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Bekleden wiegjes, hoe mooi ze ook zijn, worden afgeraden ivm grotere kans op wiegendood. Ik zou dus voor een wiegje met spijlen gaan. En een formaat die iets praktischer is, want waarschijnlijk wil je idd een beter matras en hier een nieuw matras voor vinden is denk ik nog niet zo eenvoudig.

7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou 'm opnieuw bekleden of idd een andere kiezen. Er zit nl een hoofdbeschermer omheen.

8. Nureen

Nureen Actief lid

12 mei 2010
    311
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deze is idd gewatteerd, mijne niet. Was ook maar 90€ wel van Alvi. Stof was erg dun, maakte me geen zorgen om.

Deel Deze Pagina