Geen nieuwe maxi cosi maar wel een ander kleurtje

Discussion in 'De babyuitzet' started by Done, Jan 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Willen julie ook wel eens een ander kleurtje voor de maxicosi bijv. omdat je nu een jongen krijgt en je een roze maxicosi hebt of anders om?

Ik was aan het zoeken naar leuke hoez\en en kwam deze site tegen:

http://mom2b.nl/babyonboard/index1.html

2. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    die hoezen zijn van Wallaboo en in de babyzaak gewoon te koop (hier bij Gardo in Amersfoort heb ik ze vorige week nog gezien bijvoorbeeld). mooi, maar ik vind de pasvorm niet je-van-het.

ik heb een losse bekledingset van MaxiCosi gekocht via marktplaats, en ga die binnenkort zelf opleuken met mooie stofjes. dan heb ik iets heel origineels, wat niemand anders heeft!
    nu ben ik redelijk handig zelf; als je dat niet bent is dat denk ik geen optie.

3. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Ze zien er leuk uit, dat moet ik toegeven, maar ik heb (nu we weten adt we een meisje krijgen) voor mijn blauw/zwarte maxi cosi een fuchsia badstof hoes gekocht bij Prénatal voor € 9,99 dus wel een stuk goedkoper dan deze. Maar deze zien er wel schattig uit.

Bij Prénatal verkopen ze trouwens ook de originele hoes van Maxi Cosi in het turquoise, die is daar € 32,50.

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    je kan ook voor een leuk prijsje een maxi cosi via mp kopen en dan alleen de hoes gebreuken

5. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder

6. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
  7. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Dankje!

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Alsjeblieft :D!
    De pasvorm is alleen niet zo mooi als die van een orriginele stoelhoes!

9. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Ja, volgens mij wel, maar dat zou je even moeten nakijken. Ik weet niet of hij speciaal geschikt is voor de Maxi Cosi Cabriofix (die hebben wij) of voor de Maxi Cosi in het algemeen. Zou best kunnen dat hij universeel is hoor!

10. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Dat valt erg mee hoor, je kunt de randjes van de hoes in de randen van je maxi cosi "proppen" waardoor je hem zo strak als je zelf wilt kunt maken. Bij ons is de pasvorm dus wel heel goed. We hebben de hoes niet over de blauwe handgreepjes heen gedaan, maar tussen de bekleding en het plastic gestopt. En dat blijft vooralsnog prima zitten.

Je moet gewoon een beetje vindingrijk zijn, dan lukt het wel en ziet het er mooi uit!

11. Aslanck

Aslanck Actief lid

Jul 2, 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    Wij hebben een autostoel van topmark dus wat ik met de babywagen gebruik...(dus geen maxi cosi of is het gewoon het zelfde?) En ik wil ook een hoes eroverheen kan dat? of is het echt alleen bij een maxi cosi

12. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    @Aslanck: Zou je even in de winkel moeten kijken naar de verschillen tussen de Maxi Cosi en de Topmark autostoel.

De hoes is universeel, maar wel geschikt voor Maxi Cosi.
    Anders probeer je het gewoon en vraag je of hem mag terugbrengen als hij niet past?

13. Aslanck

Aslanck Actief lid

Jul 2, 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    ja idd denk dat ik het ga proberen..

http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =343&m=343

wij hebben deze... hmm bijna als een maxi cosi.. ik zie geen verschil tussen de maxi cosi en de autostoel wat ik heb? of is het alleen de naam?

14. KimsKie79

KimsKie79 Actief lid

Aug 12, 2008
    160
    0
    0
    Secretaresse
    Flevoland
    Hij lijkt mij, zo op het oog, iets kleiner dan de maxi cosi, dus ik zou gewoon vragen of je de hoes mag terugbrengen als hij niet past. Dat is misschien het veiligst...

15. marline1983

marline1983 VIP lid

Jun 11, 2006
    9,402
    1
    0
    hengelo
    ik heb een hoes van het aankleed kussen erop gaatjes ingemaakt voor de riempjes de gaten beetje mooi gemaakt en klaar is kees ;)

16. Aslanck

Aslanck Actief lid

Jul 2, 2008
    321
    0
    0
    Amsterdam
    ja idd dat zal ik doen is een beter idee :)

17. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

Nov 26, 2005
    1,307
    0
    0
    Ik heb mijn nieuwe hoes beteld via www.turtlechildproducts.com
    Niet duur, goede pasvorm ben dus tevreden. Je hebt er alleen niet zoveel keus voor de maxicosi.

18. SanneMart

SanneMart Fanatiek lid

Nov 26, 2005
    1,307
    0
    0
    Ik heb mijn nieuwe hoes beteld via www.turtlechildproducts.com
    Niet duur, goede pasvorm ben dus tevreden. Je hebt er alleen niet zoveel keus voor de maxicosi.

Share This Page