deken(s) in dekbedhoes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door heyitsme, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Ja die vello dekentjes mogen wel dat wist ik. Ik ben hier aan t klooieb met n deken en lakentje haha als ikhad geweten dat t gewoon mocht........toch wacht ik nog maar even..op t kdv teveel op gehamert van bovenaf om t niet te doen, zit in me gebakken; )

2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bedankt:D
    Inderdaad mooi afgeprijsd he!!
    Op de site zien de kleuren er wel doffer uit dan bij jou op de foto..(gelukkig) lekker fleurig!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier ook een vellux(duo)dekentje en hoesjes. Veilig en veel mooier, vind ik :D

Deze laten maken door borduurderie

4. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    gewone dekentjes in dekbedovertrek mag gewoon, juist erg practisch ipv lakentje+deken

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Hier ook vanaf het begin deken met dekbedovertrek gebruikt. Vind het veel handiger.

6. heyitsme

heyitsme Bekend lid

21 sep 2005
    644
    0
    16
    ook 2 dekens op elkaar?

7. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ja, zoals het Vellux duo deken

8. Schaapje05

Schaapje05 Bekend lid

16 jan 2012
    528
    0
    0
    Overijssel
    +1
    Hier precies hetzelfde :)
    Dochterlief is 2 en slaapt er nu nog steeds lekker onder in combi met dekbedhoes.

9. Lovely24

Lovely24 Niet meer actief

Hier ook vanaf het begin een velux dekentje met hoes eromheen.
    Makkelijk en netjes :)

10. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Even nog een vraagje hoor, ik heb mijn zoontje nu ook een dekentje met hoesje erom heen gegeven (en ik vind het vooralsnog nog niets, moet echt van dat idee af wat in mijn hoofd vast zit), heb het dekentje enkel erin gedaan, en overdwars (dus kort opgemaakt) in het bedje.

Je mag je dekentje niet dubbel vouwen las ik dat goed op wiegendood site? Maar wat is dan het verschil tussen dubbelvouwen of 2 losse dekens erin? Ik lees hierboven me dat dat wel mag namelijk..snap dat niet helemaal.

11. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Hier heeft de Kraamverzorgster bij ons gewoon 1 (ipv 2 aan elkaar) Vellux duo dekentje gepakt en dubbel gevouwen in het dekbedhoesjes gedaan en kort opgemaakt

Deel Deze Pagina