Deken vluchtkoffer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 1203mama, 19 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Hoihoii
    Ik ga nu wel erg veel vragen stellen maar het komt ook zo dichtbij;)

Welk soort dekentje moet in de vluchtkoffer. Er staat overal dat ewn dekentje mee moet maar waarvoor en wat voor dekentje.. zit wel te denken om morgen nog snel snel een wikkeldekentje te halen maar ik heb ook al een voetenzakje voor in de maxi cosi..

Moet je echt wen dekentje meenemen?? Ik heb er wel al een dik omslagdoek ook inzitten dus twijfel een beetje

2. grasspriet84

grasspriet84 Niet meer actief

Ik had begrepen dat het om een dekentje ging voor in de Maxicosi. Dus dan neem ik aan dat een wikkeldeken voor de kleine voldoende is. Ik snap je wel hoor, want ik heb voor de zekerheid het dekentje van Dooky ook in de koffer gedaan 🙈

3. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik kan het me niet eens echt meer herinneren. Maar bij de jongste hadden we hem goed afgedekt in de maxi-cosi met een wikkeldeken.
    Nu ik erover nadenk, die heb ik bij de oudste gekregen van mijn pa in het ziekenhuis en die hebben we ook voor de oudste gebruikt.

4. kersje

kersje Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.594
    1
    36
    Noord-Holland
    Wij hadden onze zoon in een wikkeldeken van snoozebaby in de maxi-cosi, wij hadden geen voetenzak in de maxi-cosi. In het ziekenhuis een badcape van hun gebruikt.

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Wij hadden de wikkeldeken van Moeders voor Moeders meegenomen.

6. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Wij hadden alleen de voetenzak in de maxicosi.

7. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Wij hadden een voetenzak bij de maxicosi. Dochter is van januari en het wou toen prima. Verder gewoon een omslagdoek voor als je je kindje op de arm hebt.

8. Meris

Meris Fanatiek lid

14 jun 2008
    3.355
    1
    0
    Oh goed idee, de moeders voor moeders wikkeldeken meenemen. Zal hem morgen gelijk in m'n tas stoppen.
    Ik heb een voetenzak in de maxi-cosi, maar denk dat ze dat bedoelen inderdaad. Een dekentje voor onderweg naar huis.

9. Katie88

Katie88 Actief lid

12 apr 2013
    371
    176
    43
    NULL
    NULL
    Wij hadden ook een zacht dekentje om hem in te knuffelen de eerste paar uurtjes. Babytje moet lekker warm blijven en alleen zn pakje was te weinig. Maar wij aren ook best nog even in het zkh en kregen daar ook eerste bezoek enzo.. dus je kunt voor de zekerheid een extra dekentje meenemen als je wilt.
    Ik had ereen paar van primark. Superzacht en ideaal voor de eerste weken om in te knuffelen. Maar het was wel middenin de winter bedenk ik me nu, dus dat verschilt ook nog :)

10. 1203mama

1203mama Niet meer actief

Die fleece dekentjes van de primark heb ik ook dat is wel een goed idee die zijn ook niet zo groot en inderdaad heerlijk zacht 😁 ga ik morgen toch nog maar even snel voor de zekerheid een wikkeldekentje halen.. beter teveel mee dan te weinig :p mqar badcapje hebben ze dus in het ziekenhuis?? Kan ik die weer thuislaten.. mn vluchttas ontploft zowat😶😶

11. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik had een omslagdoek van Koeka mee en een maxicosi zak van Koeka. Hebben de doek in het begin gebruikt om haar in te wikkelen tijdens het vasthouden.

12. littleway

littleway Actief lid

16 okt 2014
    120
    1
    18
    NULL
    NULL
    De doek van moeders voor moeders is heerlijk. Mijn dochtertje vond dat heerlijk en was dan ook heel tevreden als ze er in lag. Verder neem ik een klein fleece dekentje mee en zorg ik voor een speciale wikkeldeken die in de maxi cosi blijft zitten.

13. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij zoon hadden we voldoende aan alleen de voetenzak. Het was midden juli in 2009 en bloedheet.
    Bij dochter.. zij hadden een dik berenpakje aan en de voetenzak. (Februati) die paar stappen naar de auto..

14. Glaewil

Glaewil Bekend lid

26 jul 2015
    601
    96
    28
    Ik heb 3 brushed cotton wikkeldoeken (lekker zacht 😊) ingepakt en een omslag handdoek. ☺

Deel Deze Pagina