Hallo dames, Ik ben nu bijna 9 weken zwanger en door misselijkheid heb ik zo geen zin in eten, terwijl ik continue een 'hongergevoel' heb. Zijn er meer meiden die hiet last van hebben? En wat helpt bij jullie?
Had ik ook de eerste 12 weken. Ook 3 kilo afgevallen. Ik at echt muizenbeetjes. Het komt weer helemaal goed met je eetlust hoor! En voor nu, probeer af en toe wat kleine dingen te eten
Ik had ook weinig trek in het begin, maar dit is later allemaal goed gekomen. Probeer toch te zoeken naar dingen die je wel lekker vind/lekker lijkt (ook al is het ongezond) het is beter dan niks binnen krijgen . Ik at lichte dingen zoals fruit, beschuit enz.
Ik heb precies hetzelfde. Door het hongergevoel wordt ik weer misselijk dus ik probeer (wat hierboven ook is gezegd) steeds kleine beetjes te eten. Hoop dat we er snel vanaf komen
Hier precies zi. Bijna 7 weken en al 6 kilo kwijt en ook de hele dag door misselijk en toch honger...
Ja hier ook.. 9 weken en een dag.. Honger gevoel is er wel, maar alles staat me tegen. Nu 2 kilo armer. Ondanks dat eten me tegen staat probeer ik wel gewoon te eten. Als je niks eet, word het bij mij vaak alleen maar erger.
Ik had dit de eerste 18 weken. Soms 1 enkele goede dag dat ik brood kon verdragen. Als je maar blijft drinken. Dat is t aller belangrijkste. Verder gewoon eten waar je wel zin in hebt en kan eten. ik at alleen maar vanille yoghurt en mandarijnen.
Ik had het ook bij allebei de zwangerschappen. Bij de oudste ben ik naar een dietist geweest rond de 15 weken, omdat ik al 5 kilo kwijt was en de vk ook even geen tips had. Daar gekeken wat ik nu at en wat een zwangere zou moeten eten. Daar ook tips over bijv pap/havermout ipv brood, of van de ontbijtdrankjes. Ik ben ook op de klok gaan eten. Dus om 8 uur pap/havermout/ontbijtdrankje, om 10 uur fruit, 12 uur 2 boterhammen, 15 uur fruit+boterham etc.. Dat hielp en de misselijkheid verdween ook. Alleen het gebrek aan honger is gebleven tot na de bevalling. Bij de jongste was het weer zo, maar daar ben ik dus eerder begonnen op de klok te eten en was de misselijkheid ook sneller weg..
Wat 'fijn' om te horen dat meer meiden hier last van hebben. Goede tip inderdaad om op vaste tijden te eten. Ik merk dat ik me op dagen dat ik werk een stuk beter voel, denk met name ook doordat ik dan vaker eet.
Hier bijna de hele zwangerschap last van gehad, vooral bij de tweede. Ik at toen voornamelijk waterijsjes. En van verder alleen waar ik zin in had en kleine beetjes.
Dat had ik ool bik beide zwangerschzppen tot een week of 16. Die eerste weken geleefd op veel drinken en van die crackertjes met soms wat bouillon