Ik weet niet of ik het hier goed neer zet maar ik heb een probleem met me babyfoon wij hebben er eentje van fisher price met 2 kanalen en ik heb echt heel slecht ontvangst vaak horen we andere mensen een hevige nacht hebben en dan horen we weer andere kinderen erdoor heen. Het maakt niet uit waar we hem zetten we horen toch nog andere dingen erdoorheen. Heeft er iemand percies hetzelfde gehad en welke babyfoon hebben jullie toen gekocht? Ik wil echt ene die het zuiver doet mag gerust wat kosten.
Wij hebben een 'Babyfon', die gebruikt een afgeschermd kanaal en is nog stralingsvrij ook. Nooit iets anders op gehoord dan geluiden uit de eigen slaapkamer.
Wij hebben deze: http://images.kieskeurig.nl/images/product_big/72174FCD2BB0FC8FC125714D0027CAE8_big.jpg Vind hem echt super en hij stoort nergens op.
wij hebben 1 van philips ! super ding !! en wat een bereik , de volume , terug praat systeem , gevoeligheid ! ideaal ding ! maar kost ook wat hoor..! geen spijt , kreeg ook zo'n ding bij babyplanet cadeau maar wat een on-ding zeg !!!
Hier een Philips Avent, ben het type ff vergeten. Nooit problemen mee gehad, maar het bereik is niet optimaal.