Wanneer begonnen jullie met de babykamer?

Discussion in 'De babyuitzet' started by PollyBaby86, Jan 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. PollyBaby86

PollyBaby86 Bekend lid

Jul 15, 2013
    510
    37
    28
    Hoi,

Ik ben benieuwd wanneer jullie begonnen met de babykamer en de overige spulletjes in te slaan?
    En wanneer waren jullie 'klaar'? Volgens mij komt er altijd nog wel weer bij, maar klaar als ik in 'hij/zij kan komen'.

Ben benieuwd!

2. Patri1982

Patri1982 Fanatiek lid

Feb 5, 2011
    1,118
    266
    83
    Female
    Werken en moeder zijn.
    Wij zijn begonnen met 28 weken. Meer omdat we toen vakantie hadden. Het is wel fijn om alles klaar te hebben. Ik ging er savonds vaak even zitten en dromen over mijn knul. Plus, het gaf best wel wat rust!

3. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij begonnen met denken met 10 weken. Meubels en kinderwagen waren er met 13 weken al. Daarna niet veel meer gedaan behalve af en toe een kledingstuk. Deel twee doen we binnenkort. Af zal het wel nooit helemaal zijn, maar ik hoop de uitzetlijst vóór mijn verlof afgewerkt te hebben.

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Bij week 24 zijn we begonnen met schilderen en de meubels gekocht en in elkaar gezet. Nu is het kamertje bijna af;)

5. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Rond de 20 weken, na de geslachtsbepaling. Toen zijn we gaan kijken naar behang en verf. Paar weken later zijn we daadwerkelijk de meubeltjes en de aankleding voor de kamer gaan kopen en in elkaar zetten.

6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Bij nr 1 hebben we het kamertje gekocht met 5 weken haha
    Ml werkte in een babyzaak dus goede deal op dat moment (hij had al andere sollicitatie lopen dus we konden nog ff graantje meepikken)
    Alles klaar en op orde met 20 weken.

Nu deze ronde kamertje is natuurlijk gewoon nog hetzelfde.
    Oudste is sinds het weekend naar zijn nieuwe kamer en nu kan ik de laadjes van hem overhuizen met kleding en de babyspullen voor zijn broer erin gaan doen.

7. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    wij pas na de 20 weken omdat we toen wisten dat we een jongen kregen.
    toen moesten de stucadoor nog de muren mooi maken en met de 28 weken geloof ik kwam het kamertje.
    toen nog wat aankleding en in mn verlof alle kleertjes enzo gewassen en alles ingeruimd.
    ik heb extra gewacht tot mn verlof omdat ik anders toen toch niks te doen had haha

8. gusto

gusto Niet meer actief

Wij zijn na de 20 weken echo pas begonnen met de eerste dingetjes kopen. Kamertje rond de 30 weken begonnen, met ongeveer 36 weken was ie klaar.

9. NYmama80

NYmama80 Actief lid

Apr 16, 2013
    458
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook rond de 20 weken begonnen met de praktische voorbereiding. Na de echo. Het streven is om alles bij week 37 klaar te hebben.

10. Rooibosje

Rooibosje Bekend lid

Jun 16, 2010
    572
    104
    43
    Ben nu 13 weken en ben nu elke week even bezig om de computer kamer leeg te halen en leeg te hebben tegen de 20 weken echo zodat we dan verder kunnen. Voor de tijd willen we de in bouw kast al nieuwe planken hebben

11. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    Vandaag:D:D:D

Nog 9wk tot onze uk word gehaald

12. Cooks

Cooks Fanatiek lid

Mar 9, 2011
    1,312
    66
    48
    Overijssel!
    Na de 20 weken echo :)

13. Lilou83

Lilou83 Bekend lid

Jan 14, 2014
    688
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na de 20 wekenecho, toen we zeker wisten wat we zouden krijgen. Maar niet alles in 1 keer. Stukje bij beetje. Nu nog de laatste accessoires en dan mag de kleine komen :)

14. Daan22

Daan22 Bekend lid

May 12, 2012
    744
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn begonnen met het kamertje in de week dat we wisten dat we zwanger waren, maar dit stond al wel in de planning haha ook voor we de test deden zeg maar. Het electra & Plafond waren aan vervanging toe dus dit hebben wij die week gedaan, toen we wisten dat we een meisje kregen met 17 weken hebben we de vloer uitgezocht en met 28 weken heb ik eindelijk het juiste behang gevonden, en toen konden we ook de meubels opzetten en alles in de kasten hangen,,,, heerlijk vond ik dat & Vind het nog steeds leuk om in haar kamertje te rommelen hihi

15. dreumesje

dreumesje VIP lid

Jan 7, 2014
    7,565
    1,867
    113
    Female
    Bij de 1e hadden we de babykamer met 8 weken opgehaald (koopje:D) en waren we met 25 weken klaar op de kleine spulletjes na.

Nu hadden we de babyspulletjes al op de (toen nog toekomstige) babykamer staan. Want mijn zoontje kreeg andere meubeltjes, en we gebruikte de commode nog steeds.
    Nu zijn we bijna klaar (28weken), en dan nog een paar kleine dingetjes halen :D

Heerlijk om zo vroeg klaar te zijn. Zag het echt niet zitten om met een dikke buik alles nog te gaan doen..

16. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

Oct 14, 2010
    16,545
    3,057
    113
    wij beginnen er nu mee.
    het was het kamertje van mn dochter* dus hoop uitzoek werk.

vandaag behang gekeken, ga deze week kamertje leeghalen en dan volgende week behang scheuren.
    meubels staan er nog dus dat scheelt

17. Celika

Celika Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,893
    381
    83
    Female
    Dicht bij de zee
    Wij zijn nu rustig de kamer voor de baby aan het leeghalen.
    Deze week de 20 weken echo en daarna gaan we beginnen met schilderen enz.
    De grote aankopen zijn nog niet gedaan, we zijn wel al weken ideeën aan het opdoen en nu zijn we er bijna uit.
    Als de kamer klaar is dan gaan we eerst de grote aankopen doen en dan beetje bij beetje de rest.

18. Micera

Micera Fanatiek lid

Jun 23, 2013
    3,296
    547
    113
    Na de 12 weken ben ik gaan rondkijken voor een tweedehandse kinderwagen, omdat ik niet te veel geld wilde uitgeven en alle tijd wilde nemen. Kleertjes heb ik gekocht vanaf 20 weken, toen we wisten dat het een zoontje zou worden. Vanaf 24 weken zijn we met het kamertje bezig. Nu ben ik ruim 28 weken, en is het zo goed als klaar. Dit weekend heb ik alle rest spullen gekocht, zoals lakentje, kruik, etc.

De komende weken hoef ik dus alleen nog maar verzorgingsspullen, zoals luiers en shampoo te kopen. Erg fijn, want ik kan lichamelijk steeds minder vanwege rugpijn.

19. Nietverwacht

Nietverwacht Bekend lid

Oct 9, 2013
    769
    116
    43
    Tiel
    wij hebben de babykamer met 22 weken gekocht en uiteindelijk is hij afgelopen donderdag gebracht. Nu moet alleen nog de aankleding gedaan worden en dan is het kamertje klaar en ben nu 26 weken zwanger

20. Ntje

Ntje Fanatiek lid

Nov 11, 2012
    3,720
    90
    48
    Almere
    Met 16 weken begonnen met schilderen en met 28 weken alles af op de kleine dingen na.

Share This Page