Hoi Meiden, Wie heeft er ervaring met de keramische kruik van Princess of met die van de hema? Die van koozzzie blijft wat langer warm dan die van de hema. Prijsverschil is een tientje. Zover ben ik. Maar graag hoor ik wat ervaringen. Alvast bedankt, Agnes
Hier ook die van de Hema (wel 6 jaar oud, maar dat moet niks uitmaken, denk ik) en ze blijven lang genoeg warm. Als ik de kruik 's avonds om 23.00 vulde met gloeiend heet kraanwater was hij 's ochtends om 8.00 nog lauwig... Als je echt kokend water gebruikt blijft hij ws nog langer warm...
Volgens mij bedoeld de TS iets anders Volgens mij bedoelt ze het verschil tussen de keramische kruik van Princess of de keramische kruik van de Hema, deze dus; Of heb ik het nu fout? Ik heb overigens met geen van beide ervaring Hier ook gewoon de "ouderwetse" kruiken.
Tja, noem me maar een muts...maar doe mij die ouderwetse maar. Zal ook nooit een electrische deken gebruiken, waarom niet, gewoon gevoel hihi
bedoel inderdaad de electrische kruiken Maar dat geeft niet hoor! Er zijn helaas nog niets zoveel meiden met ervaring vrees ik....Jammer...ik verwacht een tweeling dus heb er 2 nodig. Het geklooi met heet water lijkt met waardeloos. Denk dat ik gewoon maar voor de koozzzie ga. Wel iets duurder, maar als de kids een beetje op hun moeder gaan lijken, hebben ze er 's winters jarenlang plezier van (en anders ik wel, hahaha). agnes
Agnes, Ik zou het nog wel even navragen bij de kv want ik hoorde weer dat die electrische dingen niet gebruikt werden door de kv ( mijn kv wilde echt ouderwetse) . Ze hebben veel liever de ouderwetse want die zijn betrouwbaarder. Dus even navragen voordat je die dure gaat kopen en straks niet mag gebruiken. succes.
Hoi Kim, Dank voor de tip. Zet mij gelijk wel weer voor een klein "obstinaat" puntje; Ben een beetje wars van "dat mag niet volgens de kraamhulp" grappen. Heb zoiets van het zijn onze kinderen en dus gaat het gebeuren hoe wij het willen. Aan de andere kant hebben ze het beste met je voor, en met al hun ervaring zullen ze het niet voor niets zeggen. Echter van de ene mag het wel, van de andere weer niet. Geen duidelijke (landelijk?) richtlijn dus....Trek dus maar m'n eigen plan denk ik . agnes