kruik koozzzie versus hema

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door agnes74, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    Hoi Meiden,

Wie heeft er ervaring met de keramische kruik van Princess of met die van de hema? Die van koozzzie blijft wat langer warm dan die van de hema. Prijsverschil is een tientje. Zover ben ik. Maar graag hoor ik wat ervaringen.

Alvast bedankt,

Agnes

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Wij hadden kruiken van de Hema. Hier prima bevallen. Bleven lang genoeg warm

3. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Hier ook de kruiken van de Hema en die bevielen prima. Ze bleven echt lang genoeg warm.

4. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hier ook die van de Hema (wel 6 jaar oud, maar dat moet niks uitmaken, denk ik) en ze blijven lang genoeg warm. Als ik de kruik 's avonds om 23.00 vulde met gloeiend heet kraanwater was hij 's ochtends om 8.00 nog lauwig... Als je echt kokend water gebruikt blijft hij ws nog langer warm...

5. B en N

B en N Fanatiek lid

13 sep 2007
    2.532
    0
    0
    Volgens mij bedoeld de TS iets anders ;)

Volgens mij bedoelt ze het verschil tussen de keramische kruik van Princess of de keramische kruik van de Hema, deze dus;

Of heb ik het nu fout?

Ik heb overigens met geen van beide ervaring ;)
    Hier ook gewoon de "ouderwetse" kruiken.

6. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Tja, noem me maar een muts...maar doe mij die ouderwetse maar.
    Zal ook nooit een electrische deken gebruiken, waarom niet, gewoon gevoel hihi

7. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    bedoel inderdaad de electrische kruiken ;)
    Maar dat geeft niet hoor! Er zijn helaas nog niets zoveel meiden met ervaring vrees ik....Jammer...ik verwacht een tweeling dus heb er 2 nodig. Het geklooi met heet water lijkt met waardeloos. Denk dat ik gewoon maar voor de koozzzie ga. Wel iets duurder, maar als de kids een beetje op hun moeder gaan lijken, hebben ze er 's winters jarenlang plezier van ;) (en anders ik wel, hahaha).

agnes

8. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Agnes, Ik zou het nog wel even navragen bij de kv want ik hoorde weer dat die electrische dingen niet gebruikt werden door de kv ( mijn kv wilde echt ouderwetse) . Ze hebben veel liever de ouderwetse want die zijn betrouwbaarder. Dus even navragen voordat je die dure gaat kopen en straks niet mag gebruiken.
    succes.

9. agnes74

agnes74 Actief lid

23 nov 2008
    125
    0
    0
    Hoi Kim,

Dank voor de tip. Zet mij gelijk wel weer voor een klein "obstinaat" puntje; Ben een beetje wars van "dat mag niet volgens de kraamhulp" grappen. Heb zoiets van het zijn onze kinderen en dus gaat het gebeuren hoe wij het willen. Aan de andere kant hebben ze het beste met je voor, en met al hun ervaring zullen ze het niet voor niets zeggen. Echter van de ene mag het wel, van de andere weer niet. Geen duidelijke (landelijk?) richtlijn dus....Trek dus maar m'n eigen plan denk ik ;).

agnes

Deel Deze Pagina