Dekenhouders vd BabyWalz.. Is dat wat?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MissyZuilen, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Mijn zoontje heeft t vaak koud s'nacht en vooral in de winter.
    Hij ligt al in een romper lange mouw, pyjama van flannel en een winterslaapzak met mouwen dan.. Maar nog te koud.
    Zomerzak eronder geprobeerd, sliep hij helemaal niet veelste veel lagen over elkaar hij leek wel een mummy.
    Dekens erover weer geprobeerd, maar die belanden aan de onderkant van zijn bed en dan gaat hij erop liggen ipv eronder.

Zag op de site van BabyWalz dit:
    Dekenhouders - bij baby-walz online bestellen!- baby-walz - Al het goede voor mijn baby

Is dat iets? Iemand ervaring mee? Is dit gevaarlijk, mijn zoontje is bijna 14 maanden.

2. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    persoonlijk lijkt het mij niets...
    Ik vind t idee eng op een of andere manier..

3. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Gevaarlijk zal het niet zijn, dan mag het niet verkocht worden volgens mij. Toch lijkt het mij ook niets. Ik zou het niet kopen in elk geval, maar waarom niet kan ik je niet zeggen.

4. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Als ie zo beweegelijk is dat ie op de dekens gaat liggen, dat denk ik dat dit zo los is! Ziet er niet echt "stevig" uit

5. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ik heb ze! Maar durf hem niet te strak in te stoppen. Hier zorgen de dekenhouders er dus wel voor dat hij ze niet aftrapt, maar hij kruipt er nu wel onder vandaan. Daar zijn ze dus niet geschikt voor.
    Voor het inslapen vind ik het wel fijn dat hij in ieder geval onder de dekens blijft leggen op deze manier, maar voor de rest van de nacht is het niet DE oplossing... Aan de andere kant: voor dat geld....

6. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik zou juist als de dood zijn dat hij eronder kruipt. Ik vind mijn kleine sochtends altijd omgekeert in zijn bedje! Ik heb vanmiddag een combisleeper gekocht, een deken durf ik niet aan en het begint nu toch wel kouder te worden.

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Bedankt, ik ben ook bang dat hij er dan onder kruipt dus koop ze niet.
    Dit topic kan dicht.

Deel Deze Pagina