Onze kleine meid schopt altijd haar dekens af. Ze ligt in haar eigen bedje en ik ben al zover dat ik de dekens vastknoop aan de spijlen van het bed. Dit is echter ook niet de oplossing, want als ik na een uurtje nog even bij haar ga kijken liggen de dekens weer helemaal onderin.. Het is nu niet van het stralende, warme weer, dus ik vroeg me af wat ik hieraan kan doen? Iemand tips/ervaring? Groetjes Kalush
Ze slaapt in een slaapzakje.. alleen helpt dit niks. En een slaapzakje alleen vind ik toch ook echt te koud.. Groetjes Kalush
ow ok. Mijn neefje heeft volgens mij nog nooit onder een dekentje geslapen. hij heeft zo'n combi ding, nu dus weer de winterzak erin, met lange mouwtjes.
Ik heb gisteren ook zo'n combisleeper gekocht, omdat Quinn zich onder de dekens vandaan worstelt. Hij is nog wel wat groot voor hem , dus heb ik de armpjes er toch maar afgehaald zodat hij in ieder geval een klein beetje kan bewegen. VAnochtend was zijn lijfje trouwens heeeerlijk warm, dus het werkt goed. Ze zijn te koop bij de prenatal, wel wat prijzig maar je hoeft geenv erschillende maatjes en diktes aan te schaffen. Op www.littlecompany.nl kun je wat info vinden. succes
Ik heb ook de combisleeper gekocht (deze week) en ook voor Tim lijkt hij nog wat groot. Ik heb alleen de mouwtjes er wel ingelaten omdat hij anders wel in de zak kan verdwijnen. Als zijn armpjes in de mouwtjes zitten, dan kan dit niet gebeuren. Heb hem er nu inliggen alleen in een rompertje. als het echt gaat vriezen, dan doe ik hem een pyamaatje aan in de combi sleeper.
Ik zou gaan voor een gewatterde slaapzak evt met mouwtjes. Deze hebben ze bij Prénatal en C&A o.a. en zijn niet duur. Je hoeft bij een slaapzakje geen dekentjes te gebruiken. Ik zou geen dekentjes vastknopen aan de spijlen! Dit lijkt mij erg gevaarlijk als de kleine eronder terecht komt!
Je kan ook de onderkant van het slaapzakje bij het matras instoppen en daar weer de dekentjes overdoen. Moet wel lukken dan denk ik. Of anders idd een combisleeper oid. Succes!
Stijn slaapt in een slaapzakje en daarover heen heb ik een dun dekentje in een overtrekje. Alleen heb ik dat dekentje in de breedte over zijn bedje, zodat de zijkanten helemaal onder het matras komen. Krijgt ie echt niet af ( pepepepe ) want het is ook zo'n trappelaar! xxx
Ik ben druk opzoek naar zo'n combi slaapzak.. zelf nooit overna gedacht. Heb zelf een dun slaapzakje.. maar ga nu toch echt over op een gevoerde slaapzak.. Ik was al opzoek naar dekenklemmen.. (wat natuurlijk niet aan te raden is) Heb nooit over een dikke slaapzak nagedacht.. bedankt voor de tips dames! Groetjes Kalush
Ik heb voor astrid altijd een slaapzak gebruikt. Die heeft (afgezien van de eerste maand) nooit onder een deken geslapen. Je hebt winter en zomer en daartussenin ook nog wat zakken. Ik heb de winterzak van prenatal en daar ligt ze alleen met romper in. Astrid is altijd lekker warm als ze uit de zak komt. Je moet nooit iets vastbinden of onderstoppen in bedjes. Levensgevaarlijk!
nog een oplossing dekentje overdwars opmaken , heb je een grotere instopstrook hier ook zo'n spook die alles lostrappeld , nu ligt ze dus zo laag mogelijk en deken overdwars en een winterslaapzak is idd ook een oplossing succes
Hier een winterslaapzakje en een fleece deken over die ik overdwars in haar bedje heb. En ze blijft er goed onder liggen en is lekker warm.
De slaapzakjes van de C&A zijn echt geweldig. Dat is er 1 met een beertje erop. Heel warm. En de mouwen kun je eraf ritsen en je kan ze bij de voetjes kleiner en groter maken. Kost maar 15 euro! Ik had hem na de geboorte van mijn 1e zoontje gekocht. Hij trapte ook altijd de dekens van zich af. Toen hij hem niet meer paste ben ik weer naar de C&A gegaan en ze hadden hem ook nog in een grotere maat. Die ook maar gekocht. En nu kan mijn 2e zoontje er ook nog van genieten. Want hij trapt ook de dekens weg. En ze zijn er nog wel trouwens, ik heb de slaapzakjes daar vorige week nog gezien. Liefs Maria
Ik maakte de dekens eerst altijd vast met veiligheidsspelden aan de zijkanten van het matras. Nu slaapt mijn zoontje voortaan in een winterslaapzak met afritsbare mouwen. Deze winterslaapzakken zijn lekker dik en warm en ze zijn niet allemaal duur. Ik heb onze slaapzak gekocht bij Prénatal voor 19,95. Hij slaapt er heerlijk in en blijft lekker warm.
Ik gebruik op het moment ook een slaapzakje. Alleen dit is een dunne omdat Lucas ook nog eens helemaal onder de dekens ermee ligt. Voor ik hem in een slaapzakje had, schopte hij zich ook altijd onder de dekens vandaan met als gevolg dat ie overdwars aan de andere kant van z'n ledikant uit kwam soms. Nu ik een slaapzakje gebruik slaapt hij ook nog eens een stuk rustiger