Ik ben op zoek naar de 'ouderwetse' fijn gebreide luiertruitjes! Weet iemand waar deze nog te koop zijn? De meeste gangbare webshops, hema (schijnt ze gehad te hebben), marktplaats e.d. hebben ze niet.... en ik vind ze juist zooo schattig! Hoop dat iemand kan helpen!
Bij een kringloopwinkel/dorkas heb ik ze wel eens zien liggen. Mn schoonzus heeft ze daar ook vandaan omdat ze ze ook nergens in de winkels kon vinden. Succes
Wat is dat dan voor iets?? Vind die op de foto heel schattig hoor maar ik snap de term luiertruitje niet echt?
Zo worden ze gewoon genoemd. Vroeger deden ze die truitjes aan bij baby's en dan zo'n doek om de beentjes heen gewikkeld. Is een term van oudsher
Ik zou ook zeggen misschien BabyWalz, maar ik zie ze daar niet 123. Wel die nieuwere variant, met drukknoopjes en ik heb ze ook wel met een lintje gehad, maar dat waren niet echt die ouderwetse die jij bedoelt!
Die met touwtjes zie ik niet zo vaak. Wel hier bij de H&M: Product Detail | H&M NL Product Detail | H&M NL (met drukknoopjes) En bij Hema hebben ze regelmatig overslagshirtjes met drukknoopjes, zoals deze: new born meisjes overslag t-shirt new born meisjes t-shirt new born unisex t-shirt newborn overslag t-shirt