Dochter (2jr) slaapt in wollen pyama, slaapzak en 4 seizoenen wollen dekbed. Zoon slaapt in pyama en combi sleeper. Wij slapen in pyama en 4 seizoenen wollen dekbed + sprei. Zou gek zijn als de kindjes dan alleen in een katoen/synthetisch slaapzakje slapen. Als ik bij mn ouders slaap onder een synthetisch dekbed lig ik echt te bibberen. Mn dochter word ook wakker vd kou zonder 't dubbele dekbed.
Hier een puckabag en daaroverheen een deken in dekbedhoes. Hij draagt een romper lange mouwen en een pyama en sokken. Klinkt erg warm maar als hij minder aan heeft wordt hij 's nachts wakker en slaapt erg onrustig. Nu slaapt hij heerlijk rustig klokje rond. Ook hier een oud huis met enkel glas en geen verwarming aan op zijn kamer.
Hier romper lange mouw, pyjama, sokjes, lakentje en 2 dekentjes dubbel gevouwen. Ze slaapt op haar buikje dus gelukkig geen koude handjes. Slaapzak vind ze op de een of andere manier niet fijn. Hier is het ook echt heel erg koud!
Mijn dochter is echt verre van een koukleum. Vannacht deed de verwarming 's nachts raar en ik werd wakker rond 6 uur van de kou. Bleek het 9 graden te zijn binnen!! Mijn dochter slaapt in een romper zonder mouw, gewone katoenen pyjama en een Hema winterslaapzak. Een deken gebruik ik nooit. Zij ligt gewoon in bed zonder wakker te worden, en zelfs nog zweetvoetjes haha.. Ik wist dat ze het snel warm heeft maar dit is echt extreem. Werd pas om 8 uur wakker terwijl ze de laatste weken steeds om 6 uur al ligt te brabbelen. Misschien is dit de oplossing dan
Rompertje korte mouw, katoenen pyjamajasje, winterslaapzak zonder mouwen...twijfel soms of het niet te weinig is en 't kan best frisjes zijn op z'n kamertje, oud huis, maar hij slaapt van 19 tot 8.30 en voelt 's morgens heerlijk warm aan!!!