Hallo dames, Ik ben eind september uitgerekend, nu zijn wij uitgenodigd door de zus van mijn vriend om naar haar huis te komen op de Antillen. Half december moet ik alweer aan de slag op werk, dus vroeg me af 'is het haalbaar om half november te vliegen met de baby'? Deze is dan als het goed is bijna 2 maanden... We zitten dan in een zeer luxe huis, van alle gemakken voorzien... Ga alleen pas boeken na de bevalling, want je weet maar nooit....maar is het te doen denken jullie voor de baby? Ik hoor alleen maar positieve verhalen ('hoe kleiner de baby, hoe beter de vlucht' enzo...)...hoe denken jullie daarover? Klopt dit wel? Alvast bedankt!
Hallo, Ik heb met Sem naar Aruba gevlogen toen hij 4 maanden oud was. En het was idd erg makkelijk. Het grootste gedeelte van de vlucht heeft hij geslapen. Ik had genoeg Friso mee en warm water kreeg ik van de stewardessen. Zorg er wel voor dat je op tijd een bedje reserveert, dan kan de baby lekker liggen. Dus bij mij alleen maar positief over het vliegen met een kind. Ik had ook de maxicosi en zo'n quinny mee waar je de mc op kan klikken. Was ook superhandig op vakantie. Daar doe je alles met de auto en als je een stukje wilt lopen dan gaat het op deze manier wel makkelijk om je baby te vervoeren.
Dank je voor je reactie Ook fijn de tip van de Quinny...bedoel je dan de Quinny Buzz? Ik ben me op het moment aan het orienteren op kinderwagen en deze leek me erg handig omdat de wagen zich in/uitklapt dmv luchtveren...handig ook dat de de mc er zo op kan klikken. Jij ging met 4 maanden, raad je het ook aan na 2 mnd...of toch te snel misschien? Ben zo bang dat de kleine misschien last van de druk krijgt, ook al mag de baby dan wel vliegen volgens de maatschappijen... Vrees toch ook wat je zegt dat ik op tijd moet boeken/reserveren, ook ivm een bedje. Betekent dat ik er nu eigenlijk al bij moet zijn. Vorig jaar vlogen we in januari, net na de december drukte in Curacao, maar zelfs toen moesten we er al op tijd bij zijn... Lastig, je weet niet hoe je zelf herstelt van de bevalling.... ik 'wik-weeg' nog even door hier. Misschien zijn er ook nog anderen met ervaringen?
vriendin is gevlogen met baby van minder dan 2 mnd, ging prima. hele reis geslapen.. denk dat het makkelijker is dan met een dreumes
vriendin is gevlogen met baby van minder dan 2 mnd, ging prima. hele reis geslapen.. denk dat het makkelijker is dan met een dreumes