Jollein Voedingskussen

Discussie in 'Verzorging' gestart door hanna76, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hoi allemaal!

Wie heeft er ervaring met het Jollein Voedingskussen? Ik ben nl. van plan om em te gaan kopen, maar bevalt ie goed?
    Kun je hier ook goed mee slapen? Zo op je zij en dan tussen je benen?

Groetjes!

18w2d

2. sunshine80

sunshine80 Actief lid

13 apr 2008
    409
    0
    0
    Ik heb een voedingskussen van Jollein..
    Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik daar altijd heerlijk mee geslapen maar deze zwangerschap is het een drama :( Maar dat komt door mn bekken..
    Verder vond ik hem tijdens het voeden ook super handig..

3. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Ik heb die van de HEMA. Stuk goedkoper en ideaal! Ik heb hem tijdens zwangerschap gebruikt tijdens slapen (had last van bekken), na de geboortje met voeden van Noortje, en later toen Noortje begon te zitten heb ik hem in de box gelegd als extra steun zodat ze niet kon omvallen. Nu ligt ie er een beetje verlaten bij, maar echt, die van de HEMA werkt prima!

4. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Ik heb er ook eentje van de Hema. Ik heb alleen nog geen ervaring met het gebruik van het kussen icm borstvoeding geven.

Wel is hij ideaal met slapen. Ik maak een klein rolletje van het ene uiteinde en die stop ik tussen mijn benen. Het andere uiteinde leg ik half onder mijn buik (minder bandenpijn). Ideaal! Dat ding heeft zijn geld nu zeker al opgebracht.

Deel Deze Pagina