Donkey: wel of geen maxi Cosi adapter aanschaffen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door aklina, 25 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Wij verwachten een tweeling en krijgen van mijn schoonouders de bugaboo donkey kado.
    Nu mijn vraag; ik heb gelezen dat je met de maxi cosi's hierop onnoemelijk breed bent en geen winkel of supermarkt door kan.

Het lijkt mij handig dat ik voor een ritje in de supermarkt niet helemaal de wiegjes mee hoef te slepen/ installeren. Maar aan diegene die de twin donkey in gebruik hebben:
    - hebben jullie de adapter erbij gekocht?
    - hebben jullie er veel gebruik van gemaakt?
    - kun je er echt geen winkel mee in en uit door de breedte?

Bedankt voor de reacties!

2. Jolien2

Jolien2 Bekend lid

22 jul 2011
    652
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er eentje, nog niet gebruikt maar ik vind hem niet breder dan met twee bakken.... Ze staan er juist mooi op.
    Misschien in de winkel even uitproberen?

3. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Toevallig dat ik hem ook krijg!
    Weliswaar niet voor een tweeling.
    Maar ik kwam een meid tegen en die had een tweeling met 2 maxicosi's erop.. ze zei dat ze niet overal doorheen kon als ze er twee ophad.. maar dan haalde ze even eentje eraf en dan pasde ze er wel door.. :)

4. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Mooi cadeau :D

Ik weet niet zeker of hij met 2 maxicosi's erop breder is, maar ik zou ze er wel bij aanschaffen. Voor de doeleinden waarvoor je de maxicosi's op de wagen wilt gebruiken kan het zeker wel.. Supermarkt is breed zat en eventueel naar het ziekenhuis kan ook makkelijk..

5. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

18 okt 2011
    1.054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Hij is met de maxi cosi niet breder. Ik zou zeker aanschaffen. Is toch handiger als je ''snel'' even met de auto een boodschapje moet doen. Dan hoef je nl alleen het onderstel mee te nemen. Anders is het wel een heel gesleep.

6. jamaila

jamaila Bekend lid

27 jun 2011
    527
    0
    0
    friesland
    ik heb er eentje, en een duo adaptor erbij. Mijn jongste 2 kindjes schelen 1 jaar. Mijn een-na jongste is nu 1,5 jaar maar weegt nog maar ruim 7 kilo en is 72 cm dus zit ook nog veel inde maxi cosi. Ik vind hem echt VRESELIJK breed met de duo adaptor. Kan niet door de alarm poortjes bij de kijkshop bijv.
    Kan niet door de jumbo, alleen bij de extra brede rolstoel kassa. Kan niet bij de deuren door het ziekenhuis van de kinderafdeling. Wel door de buitendeur naar binnen dus. En in de lift kom ik ook makkelijk. Maar bij de kinderafdeling aangekomen moest ik de cosis eraf halen, Ik pas overigens wel net door de deur bij het consultatie bureau. Maar wat ik wel handig vind aan de duo adapter, is dat je hem ook als mono adaptor kan gebruiken, als je enkel de helft ervan gebruik (officieel niet natuurlijk, maar ik doe dat wel eens en het gaat prima en zit hardstikke stevig, als ik bijv. me jongste in de wagenbak wil laten slapen maar de oudste zit in de maxi cosi te slapen, dan zet ik alleen 1 maxi cosi erop en de wandelwagenbak ernaast of juist een zitting ernaast voor me zoontje en dan de baby in de maxi cosi)
    maar dat zul jij wellicht niet hoeven gezien jij echt een 2ling krijgt, gebruik jij hem wellicht enkel volledig.

mijn ervaring is dat ik de adaptor niet vaak gebruik gezien ik echt heel breed ben met dat ding.

7. aklina

aklina Fanatiek lid

13 jun 2010
    1.159
    0
    0
    Purmerend
    Bedankt voor de reacties!!
    Nog meer ervarings deskundigen??

Deel Deze Pagina