Het "oude" model van de Quinny Buzz staat nu te koop voor minder. Ik twijfel of ik hem zou kopen. Ik kan hem kopen voor 475,- (nieuw) Wie heeft er ervaring met deze wagen? Wat zijn de voor en na-delen? Wel eerlijk zeggen he
ik weet alleen dat ik de buzz in ze algemeen niet zuo willen... *dioe bandjes voor zijn nie zo ahndig als je bv in bos wil wandelen... *je hebt geen fatsoenlijke boodschappenmand *je kind kan niet lekke rliggen want hij blijft echt in zit stand... voordeel *hij is vrij compact met inklappen; nadeel is wel dat ze zit altijd zo groot blijft en je die dus ook kwijt moet *je kindje naar naar je toe kijken en van je af!
Wij hebben ook de buzz en wij zijn wel erg tevreden ermee. Wij hebben een extra mandje erbij genomen. Verder doen de voorste wielen in bepaalde winkels(door type vloer) erg raar.. is een min puntje. Hij zwenkt verder heel goed. De duwstang is in hoogte verstelbaar. Voor ons wel fijn, mijn man is vrij lang.
Ik heb hem ook... Voordelen: Hijs mooi (vind ik persoonlijk ook belangrijk) Klapt automatisch uit, dus geen gekut.. De maxicosi kan er op Goed wendbaar Zitje kan naar je toe en van je af De tas die er aan vast zit kan je mee nemen zo hoef je dus niet nog met een verzorgingstas te gaan zeulen Nadelen: Hij lijkt afentoe een beetje gammel Je kan er naar mij id geen luiertas ofzo aan hangen.. (heb overigens nooit last gehad van dat voorwiel )
Hier ook de buzz, voordelen vindt ik Makkelijk in/uit klapbaar Past in ons cliootje Mooi Wendbaar Accesoires/optie's zijn makkelijk te bedienen Maxi-cosi kan erop Niet te zwaar Kind kan in buggyinzet voor en achteruit zitten/liggen Bekleding kun je wassen. Verstelbare duwstang. nadeel: lastige rem kraakt een beetje klein boodschappen mandje