Voedingskussen: Ja of nee

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door rijo, 5 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Voedingskussen: Ja of nee?

1. Ja

2. Nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Een voedingskussen aanschaffen: ja of nee? Wat vinden jullie? Mijn man en ik verschillen enigszins van mening :D

2. Petra83

Petra83 Bekend lid

3 jan 2008
    926
    1
    16
    verpleegkundige
    ik kon niet zonder, om hoogzwanger steun te hebben tijdens de nacht, om na de bevalling makkelijk te voeden, om als kussentje te gebruiken om de baby op te leggen, als steun rondom toen ze leerden zitten en af en toe nog eens omduikelden. Nu weer als poefje met de hoes erover om gewoon op te zitten

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    inderdaad, dit allemaal ;)

4. Prinsessa

Prinsessa Niet meer actief

Ik heb het totaal niet gemist..

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik kan niet zonder met slapen nu. Maar ik ga m voor de baby ook heel veel gebruiken. Is veel beter dan een wipper. Maar ik neem aan dat jij m wel wilt en je man niet? Dan zou mn man even pech hebben want t is ook heel fijn voor je eigen lichaam

6. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik heb bij de twee oudsten niet gehad en ook totaal niet gemist

Bij de jongste toch gekocht en wat lag hij heeeeerlijk !! Kon er echt zo goed mee slapen, maar na die tijd niet meer nodig gehad ook niet met voeden enzo,

7. Marjoo83

Marjoo83 Actief lid

31 jan 2012
    352
    1
    16
    Ik vond het aan het eind van m'n zwangerschap heerlijk om tegen het kussen aan te slapen.
    Ik heb borstvoeding gegeven en daarbij vond ik het wel heel erg handig hoor!

8. KimHugo

KimHugo Actief lid

3 apr 2014
    173
    0
    0
    Blogger en techniek
    Nijmegen
    Voedingskussen is mijn beste aankoop tot nu toe. Mijn hummeltje heeft er 6 weken op geslapen tussen ons in (lees maar op mijn blog). Daarnaast is het heerlijk met voeden. Want hoe groter hij wordt hoe zwaarder. Zowel met fles als met borstvoeding. En tijdens zwangerschap vond ik het heerlijk slapen. Ik noemde het mijn vriend2 :)

9. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Niet gehad, dus niet gemist. Maar als ik 'm had vond ik 'm misschien wel onmisbaar.

10. Minki

Minki Actief lid

29 sep 2012
    220
    0
    0
    N-H
    Is m'n grootste vriend in bed momenteel (laat vl het maar niet horen ;)) straks ook fijn met voeden en als zitkussen in bed.

11. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Geniaal ding, vooral om tegen aan te slapen. Weet zeker dat ik er na de bevalling ook veel plezier aan ga hebben met voeden e.d.

12. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Jaaa :) slaap er nu heerlijk mee! Mede ook op advies van bekken fysio.. en sinds ik er mee slaap is mijn bekkenpijn stuk minder (natuurlijk wel samen met de oefeningen ;)) En denk dat ik m ook erg handig ga vinden bij t voeden.. vond m iig al ideaal bij het geven van de fles bij tante zeggers :D..

13. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb er een gekregen maar tijdens de zwangerschap nooit gebruikt. Nu de baby er is heb ik er hoes omheen zodat het een nestje is voor hem. Hij ligt 's avonds of 's ochtends heerlijk tussen ons in. Het meest gebruikte item op zijn flesje na ;)

14. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

29 jul 2013
    2.180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Tijdens eerste zwangerschap erg gemist, met name tijdens slapen in de laatste maanden zwangerschap. Nu wel in huis gehaald... echt multifunctioneel :-D... bij het slapen heb ik hem nog niet zo vaak nodig gehad, maar het is ook een fantastische rugsteun. En straks als de kleine er is, lijkt het mij ideaal als uitbuik plekje

15. Mariannetje

Mariannetje Bekend lid

6 dec 2006
    975
    247
    43
    Vrouw
    aan de kust
    Vind het heerlijk!!!!

Lekker tussen mn benen bij slapen... En hoop dat ie ook ideaal is als ik de kleine ga voeden qua steun!

Maar het geld is dubbel en dwars waard! (Ook al had ik via de lidl destijds :p)

16. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik heb er zelfs 2! Een voor beneden voor Voeden en als ze even lekker bij ons wil liggen als we op de bank zitten maar even ons handen volhebben. En eentje boven met een waskussenhoes eromheen zodat ze lekker tussen ons in kan liggen sochtends of heel soms snachts als ze erg huilerig is.

17. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Bedankt voor jullie reacties! :)

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.

Ik kan niet zonder slapen ivm bekkenpijn en grote buik.
    Heb m als babynestje gebruikt voor zoontje en ga ik nu weer doen.

19. Minigirl

Minigirl Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.036
    12
    38
    Vrouw
    lawyer
    Den Haag
    ik heb er recent een gekocht maar eigenlijk weet ik niet goed hoe ik hem in bed moet gebruiken. Hij lijkt vooral in de weg te liggen. Het is ook zo'n hele grote doomo kussen.

20. CreaBea87

CreaBea87 Actief lid

5 jun 2013
    230
    0
    0
    Ja!

Onze kleine is nu 1,5 week oud en ik gebruik het voeding kussen super vaak. Helaas net met borstvoeding moeten stoppen omdat ik te weinig melk had, maar was hierbij niet te missen. Nu met het geven van fles voeding gebruik ik het voedingskussen ook constant. Als je de kleine gewoon op de arm hebt fijn voor ondersteuning denk vooral ook als hij dadelijk Ook wat zwaarder wordt. In de box leg ik het voedingskussen dubbel en dan Ligt hij er lekker op.

Wel één tip. Als je het kussen gebruikt om borst voeding te geven Leg het dan rechts of links als een hoef om je heen en niet aan de voorkant om je heen. Dat werkt echt super dus ik zou zeggen zeker aanschaffen!

Fijne zwangerschap

Deel Deze Pagina