Dekentje in wagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dromer, 15 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    administratief medewerker
    Wij hebben een tijd geleden een wagen in order besteld, deze kunnen wij in februari ophalen. Zit er meestal een dekentje bij een nieuwe wagen? Zo, nee moet je dan een wiegdekentje kopen?

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Wij hebben een Mutsy 4Rider en daar zit een dekbedje bij. Alleen vinden wij deze te groot voor in de wagenbak en niet handig. Daarom maar een lakentje en dekentje op wiegvoormaat gekocht welke we er nu in gaan leggen. Gewoon van die simpele witte van de Hema. Je ziet er toch bijna niets van, want het ligt onder het dekje van de wagenbak.

3. fafje

fafje Niet meer actief

wiegdekentje dubbel gevouwen gebruik ik hier...

4. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Ik heb een wieglakentje gekocht en voor het matrasje heb ik ook een hoeslakentje aangeschaft, die je normaal gesproken in de wieg doet. Mocht er een ongelukje gebeuren dan kan het zo de was in. En een gewone babydekentje/plaid. Ziet er vrolijker en netter uit dan zo'n grijs lakentje die ik er bij had gekregen.

5. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Bij mijn Mutsy 4-rider zat geen dekbedje, maar wel een overtrekje + kussensloopje (don't ask me why :(). Mijn wagen is inmiddels wel 2 jaar oud, dus het kan nu natuurlijk anders zijn.

Ik heb uiteindelijk niet voor een dekbedje gekozen, omdat we Lucas ook 's nachts erin wilden laten slapen. Ik heb dus een los wiegdekentje en losse hoeslakentjes voor een wiegje gekocht.

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Bij onze wagen (maxicosi mura) zat een fleecedekentje. Alleen gebruikt toen het heel koud was om over de wrapper te doen, ik had dus een wrapper voor in de kinderwagen.

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    wij hebben onze mutsy transporter vorig jaar oktober gekocht bij de babydump en daar zat een dekbedje, een kussenhoesje (??) en overtrekje bij...
    helaas kan ik nergens een leuk dekbedovertrekje vinden en heb dus een wiegdeken en lakentjes gekocht/gekregen..

8. Mary T

Mary T Lid

10 okt 2010
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Weet iemand of bij de Joolz Day standaard een dekentje of dekbedje erbij zit?

9. emje

emje Niet meer actief

wij hebben een mutsy 4 rider daar zat wel een dekbedje bij. ook een halve cirkelvormige hoes. die moet over de bovenkant van het matrasje las ik in de gebruiksaanwijzing. maar we hebben ook wieg lakentjes, hoeslakentjes en deken gekocht

10. Dromer

Dromer Actief lid

29 mei 2010
    152
    0
    0
    administratief medewerker
    Bedankt voor de reacties. Ga het wel even navragen bij de winkel want het is blijkbaar niet standaard wat erbij zit.

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Ik heb een Quinny Buzz en daar zat ook een dekentje bij.

12. zustertje

zustertje Niet meer actief

Zit er een dekentje in de bugaboo?

13. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    @ zustertje; bij die van mij niet (2009). Ik heb gewoon een dubbel wiegdekentje erin gebruikt. Als hoeslakentje is een ovetrek van het waskussen handig om te gebruiken, is precies de goede maat.

Deel Deze Pagina