Ik ben op zoek naar een flanellen babypyjama, maat 62. Via google vind ik er alleen een van cleasens á 23 euro. Weet iemand of deze in deze maat ook nog in de wintercollectie komen bij de prenatal of hema? want hema heeft alleen grotere maten. Alvast bedankt!
Misschien bij de Zeeman of Wibra? Die hebben eigenlijk altijd wel flanellen pyjama's en ik dacht ook kleinere maatjes...maar heb ze zelf nooit gekocht, dus zeker weten doe ik het niet.
Ik heb vorig jaar wel 74 gekocht bij C&A. Weet niet of ze die ook kleiner hebben, ik zou het proberen. En volgens mij heeft Hema die autootjespyama ook in 62/68.
Ok dank je, ga ik eens bij zeeman kijken. fairy tail: autootjes vind ik niet zo leuk voor een meid hihihi!!
Als Hema de autootjespyjama (die mijn dochter superlief stond, overigens ) in 62/68 heeft, hebben ze ook altijd een meisjesvariant te koop. Volgens mij heeft Prenatal ze wel in die kleine maat in het assortiment. Moet eerlijk zeggen dat ik pas bij maat 74 aan echte pyjama's ben begonnen, dus ik weet het niet zo goed wie er flanellen pyjama's in maat 62 verkoopt.
ik heb vorige week bij de wibra gekocht een flanellen pyama (onze zoon heeft dan wel mat 86 maar ze waren er ook kleiner waren babymaten) deze waren erg leuk, gewoon blauw of roze als basiskleur en dan een ruit vond ze erg leuk waren ook niet zo duur ! de zeeman had ze ook weer