Geen idee of het goed staat, maar wist even niet waar ik het moest plaatsen. Wij hebben een toyota aygo & daar zit al autokinderstoel in (voor ons zoontje) dus optie tot plat leggen van 1 deel van de bank is er niet. Nu vroeg ik me af hoe andere moeders in spe/moeders dat doen met een kleine auto. Welke kinderwagen past er in een aygo?! Volgens mij past er bijna geen enkele in, ik was me alvast aan het oriënteren. Liefs
Kan het zijn dat ik jouw vraag al ergens anders beantwoord heb? Maar wij hebben een C1 en een mutsy evo. Onderstel en buggy inzet passen naast elkaar achterin, wel even 1 wiel er af halen en hoedenplank er uit laten. De reiswieg zetten wij op de achterbank of op de bijrijdersstoel
Ik heb een aygo. Onderstel met de wielen eraf past achterin. De buggyinzet krijg ik er dan ook nog bij. Maar de reiswieg past echt niet samen met het onderstel achterin. Die zou dan voorin of tussen de stoelen ofzo moeten. Auto is niet meer vooruit te branden als die zo afgeladen is, maar dat is een ander verhaal
Ik heb een Aygo en een Mutsy Evo. Met wat gepuzzel past het onderstel in de kofferbak, maar het houdt niet over. Meestal laat ik toch de kinderwagen thuis en gaat de draagdoek mee.