welke babygym?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door guppie81, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik wil graag een babygym kopen, met van die bogen. Er hoeft geen muziekje oid in te zitten, want we hebben een luxe mobile. Wel vind ik het leuk als het geluid maakt en er verschillende dingen zijn om mee te spelen.

De rainforest luxe heeft mijn voorkeur, maar de prijs niet zo.
    Weet iemand een andere die ook leuk is?

2. Elin

Elin Actief lid

28 nov 2007
    230
    0
    0
    Ik ben persoonlijk dol op de babygym's van Tiny Love. Vooral omdat eventuele aanvullingen gewoon los te koop zijn en het speelgoed met de ringen ook aan bijvoorbeeld de maxicosi of het handvat in de auto te maken is.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Wij hebben de gymini deluxe. Ik vind m heel leuk met geluidjes en zo. Ook wij hebben een leuke mobile (rainforest) en muziek en plaatjes op het plafond, maar die hangt in het ledikantje en de gymini is voor in de box in de huiskamer.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb ook een mobiel van tiny love en 2 speeltjes voor aan de MC. Klinkt logisch om een babygym ook van tiny love te doen.
    Bij de prenatal wilde ze die niet uit de verpakking halen, wil ze eigenlijk nog wel even in het echt zien!

5. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb van een vriendin gewoon een goedkope van plastic gekregen, zonder geluidjes enz, en jelle vond hem helemaal geweldig! Inmiddels is hij helaas kapot, maar ik zou deze zo weer kopen voor een tweede.

Ik ben eigenlijk een beetje van mening dat je ze ook "teveel" dingen aan kunt bieden... Wij hebben ook al een mobiel van Tiny Love en dan word het een beetje teveel als de babygym ook nog allerlei herrie maakt... (vind ik) ;)

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik vind die van Woezel en Pip heel leuk!

7. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Bluesky, dat gevoel heb ik ook een beetje. Waarom elke keer maar het allerbeste kopen? We zijn geen multimilionairs, dus dat redden we toch niet. Ze spelen er ook maar iets van 10 maanden mee.

8. babydreame

babydreame Actief lid

9 nov 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    bij prenetal arnhem zuid stond de hele babygym op de grond zodat je kunt kijken hoe hij er uit zie, jammer dat ze hem niet even uit de verpakking hebben gehaald misschien had je hem wel gekocht.

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ja dat snappen ze bij de prenatal in Zwolle blijkbaar niet ;)

10. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Ik heb net de safari van fisher price gekocht voor Thijmen, die was 24 euro. Vond ik wel meevallen (is dat duur?). Dat is eigenlijk gewoon een standaard die je ergens kunt neerzetten. De speeltjes zitten er met ringen aan en die kun je ook weer ergens anders aan hangen of je kunt er andere speeltjes aan hangen. Er zit geen muziekje in of wat dan ook, maar Thijmen vindt het wel grappig :)

Groetjes Rosa

11. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    ik zag net dat fisher price nog veel meer speelkleden heeft. Waar zijn die te koop eigenlijk? Ik kom alleen maar de rainforest kleden tegen!

Deel Deze Pagina