dekentje ledikant

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Herrie28, 4 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Herrie28

Herrie28 Lid

11 feb 2012
    60
    0
    6
    NULL
    NULL
    Even een vraagje welke en hoeveel dekentjes jullie in deze tijd voor je baby hebben in het ledikant.
    Ons meisje slaapt nog in de kinderwagenbak en heeft daar 1 wollen dekentje (van Jolein) met laken erin.
    In het ledikantje heb ik een grote deken (ook van jolein) maar dan dubbel geslagen. Zou dit te warm zijn?
    Het is op haar slaapkamertje gewoon iets van 18-20 graden geloof ik.

Ze slaapt wel goed in de kinderwagenbak met 1 deken, maar wil deze week haar in haar ledikantje laten slapen.
    Ze heeft nml ook last van warmtebultjes in hals en nek.

2. laravelk

laravelk Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.970
    2
    38
    Gewoon proberen en voelen of ze het niet te warm heeft. D. slaapt in zijn ledikant onder een vierseizoensdeken (een dubbele die je met klitteband aan elkaar plakt) in een romper en een broekje en heeft het dan gewoon goed. Bij ons zal het ook tussen de 18-20 graden zijn gok ik. Af en toe slaapt hij ook in een slaapzak, maar ik heb eigenlijk een braaf kindje dat goed blijft liggen onder de de deken ;)

3. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier onder een dubbelgevouwen deken en nog een wiegendekentje, het op haar kamer 16-17 graden

4. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Hier slaapt ze in een slaapzak zonder mouwen, maar ook nog onder een lakentje met daarover een dunne deken. Ook heb ik 's nachts haar slaapkamerraam op een kiertje. Zoals al gezegd werd kun je de temperatuur van je kleine in de gaten houden (voelen in het nekje) om te zien of ze het al dan wel of niet te warm heeft. Het nekje moet aangenaam aanvoelen en niet zweterig.

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mijn zoon slaapt onder een enkele deken met een slaapzak met mouwen.

Als ze warmtebultjes in haar nekje heeft zou ik eens proberen met iets minder deken.

Deel Deze Pagina