Mijn zoontje wordt bijna 1 jaar en ik moet een cadeau verzinnen voor mijn sachoonmoeder. Nu denk ik dat een loopauto wel een leuk idee is, zo eentje waar je op kan zitten, en evt ook nog achter kan lopen (sommige hebben die dubbele optie). Nu vind ik echter dat je veel van dat plastic troep hebt, en ben eigenlijk op zoek naar iets minder schreeuwerigs, en het liefst van hout! Daarnmaast verschillen ze nogal eens van hoogte, wat het ook lastig maakt om te kiezen. We kijken vnl op het internet, dus we kunnen niet even passen! Iemand nog leuke tips?
Biggetje - Wheelybug Loopauto - Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! Wij gaan 1 van deze beesten loopauto's uitkiezen (ik denk het lieveheersbeestje)
Ik heb voor haar eerste verjaardag de Vtech zebra gekocht. Geen succes, krast op de vloer en nadeel is dat dat ding niet stuurt. Ik heb nu een kettler smoovy gekocht en die vindt ze superleuk! Smoovy roze - Kettler Loopfiets - Loopfiets - Altijd de laagste prijs bij Loopfietsen.nl! Op loopfietsen.nl staan ook houten loopfietsjes.. Lopen doet ze achter een blokkenkar trouwens, deed ze niet achter de zebra..
Die wheelybug s echt super, zoonlief vond hem geweldig (we hebben hem zelf niet). Zelf heeft hij deze: bol.com | Looptractor Claas Celtis 426RX, Falk | Speelgoed en dochter had een houten koe: Houten loopfiets koe Liesjes Houten Speelgoed
Onze zoon heeft deze: BMW racer zwart - Puky Loopauto - Loopauto - Altijd de laagste prijs bij Loopauto.nl! Hij is niet van hout maar wel erg stevig! Krast niet op de vloer.
Hier gaan we tegen die tijd voor de puky loopauto. Mijn zus heeft hem ook voor haar kinderen. En de meubels en deurposten zijn ook erg blij met deze loopauto . Daarnaast is het een lekker stevig model en kunnen ze lang mee door.
Wij hebben ook het lieveheersbeestje van wheelybug zon leuk ding. Maarrrr mijn dochter is niet zo groot en kan nu met 80cm pas met haar voetjes op de grond. Dus als je wil dat je zoontje meteen er op kan rijden . (hij is trouwens ook leuk om achter te lopen )
Politie - I'm Toy Loopwagen - Loopwagens - Altijd de laagste prijs bij Loopwagens.nl! Deze bevalt hier goed, hij loopt er goed achter, kan er al zelf op klimmen en als hij het sturen ooit doorkrijgt botst hij ook niet meer overal tegenaan! En hij is nog stoer ook!
Wij hebben bijna dezelfde, alleen dan de brandweerversie. Is hier echt helemaal het einde! Brandweer - I'm Toy Loopwagen - Loopwagens - Altijd de laagste prijs bij Loopwagens.nl!
Ja top, die bedoelen wij!!!!! Hij bevalt dfus goed en is niet te klein? Als we namelijk de afbeeldingen zien lijkt hij ons zo klein, maar misschien is hij daardoor juist wel fijn? Ben erg benieuwd!!!!
Mijn dochter heeft ook een Wheelybug (de muis). Er zelf op rijden gaat nog een beetje lastig, ze is nu 76 cm. Wel 'loopt' ze op haar knietjes en kruipend er mee door de kamer. En veel kusjes, die krijgt ie ook!
Ik heb een houten loopkar gekocht met houten blokken erin. Hij heeft hier vele uitstapjes meegemaakt toen hij nog niet los kon lopen xx
van mijn schoonouders kreeg hij een houten loopfiets alleen vindt dat hij dat togt op de dag van vandaag nog helemaal niks. Hij gaat er wel op zitten, zet dan 3stappen vooruit en vaak gaat hij nog achteruit en stapt dan weer af ....
Die vind ik zo mooi! Maar zijn ze ook leuk in gebruik voor kindjes? Ik vind ze er nogal onpraktisch uitzien namelijk. Ons ventje heeft zelf een vliegtuigje van Winnie the Pooh. Is wel plastic, maar hij is zo dol op het ding, daar heeft hij echt al uren en uren mee gespeeld. Eerst om er achter te lopen, toen hij nog niet los kon lopen. Nadien om erop rond te rijden en dat doet hij nu nog echt heel veel.
Ik zie dat je in het midden van Mederland woont. In Utrecht heb je een speelgoedzaak die alleen (mooi) houten speelgoed verkoopt (nee, ik heb geen aandelen) Home page In een van de straatjes bij de Neude zit ook nog zo'n soort winkel.