Dekentje maxicosi zomer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door babyphat, 8 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babyphat

babyphat Actief lid

18 dec 2011
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ben benieuwd wat voor dekentje jullie in de maxi cosi hebben.. Ons kindje komt in april dus wil gewoon een dun niet al te groot dekentje hebben..

En omdat ik een wit met aquablauwe colorcap op de maxicosi heb zitten wil ik het liefst nog een witte ook ;)

Ben erg benieuwd want de meeste dingen die ik op internet vind zijn dikke dekens of voetenzakken!

2. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    volg dit topic,
    was toevallig net aan het googlen op dekentje voor in maxi cosi.

ik dacht misschien zo een wrapper, weet dat er eentje is waar je het riempje wat tussen de beentjes zit ook doorheen kan halen.
    ken je die?

3. Nijn84

Nijn84 Fanatiek lid

18 mrt 2009
    1.795
    1
    0
    Grunn!
    Onze dochter is van half mei en wij hebben altijd de voetenzak gebruikt. Alleen toen het echt heel warm was zonder natuurlijk. Verder had ik een klein flece dekentje opgerolt achterin de maxi cosi zitten voor als het wel koud was.

4. Mama322

Mama322 Actief lid

29 aug 2011
    384
    0
    0
    ik had bij mijn dochter gewoon een (fleece)dekentje. Daar ga ik nu ook weer voor.
    Volgensmij moet je een witte wel bij de zeeman kunnen krijgen

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik had voor onze dochter een wikkeldeken van woezel en pip(die is wit ;)) voor in de mc. En toen het kouder werd een extra dekentje erover van de mura kinderwagen..

6. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
  7. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb van hema, zeeman, wibra etc gewoon een aantal katoenen dekentjes, 2 laagjes tricot zeg maar. Die zijn ideaal voor bij warm weer over je kindje heen als het nodig is.

8. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    ik heb een dikke voetenzak voor straks voor het najaar en winter.
    voor in de zomer heb ik een katoenen Lodger Wrapper en een katoenen Lodger Shelter

9. Anne09

Anne09 Fanatiek lid

11 aug 2011
    1.291
    57
    48
    Wij gebruikten gewoon een katoenen wiegdeken van prenatal. We laten de maxicosi altijd in de auto staan dus zo een voetenzak is dan toch niet handig.

10. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ik heb 2 zomerdekjes origineel van maxi cosi. 1 Nog nieuw, als iemand interesse heeft hoor ik het wel!

11. fafje

fafje Niet meer actief

ik werk liever met laagjes, ik ben 21 mei uitgerekend...

heb wel een katoenen lodger wrapper liggen..maar lage mouw romper eventueel een tshirtje en broekje lijkt mij meer dan genoeg...of lange mouw romper en boxpakje...

ik ga echt geen voetenzak met fleece gebruiken in de zomer..

mijn zoontje was 7 mnd toen het vorig jaar al heel warm was en dat was april, toen was de voetenzak er ook allang uit..dan maar en dikker jasje,..

en over de kleertjes kan je ook altijd nog een dikker vestje doen...maar ehct koud zal het dan toch niet zijn?!!

12. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik had een dekentje van ikea. Kost geloof ik 3,50

13. Ster27

Ster27 Fanatiek lid

14 jan 2010
    2.905
    254
    83
    Ik heb een koeka voetenzak en deze ga ik gebruiken en als het heel warm is dan ritsen we hem gewoon helemaal open. Vind dekentjes niet fijn werken, zeker niet wanneer het kindje ouder wordt. Blijft niet echt lekker meer zitten dan.

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    Ik heb een speciale maxicosi wrapper waar de riempjes doorheen kunnen en verder een vestje aan of warmer gekleed. Ben begin juli uitgerekend.

15. Bri

Bri Niet meer actief

Mijn voorjaarskindjes hadden een dun dekentje (katoenen fleece) in de MC. Die van ons waren afkomstig van Coco-Mat. Die hebben zulke mooie dekentjes voor de kleintjes!
    En soms een zelfgebreide katoenen deken. Dat is heel luchtig (mama breit nogal los).

16. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Het zomerdekje is reeds vergeven.

17. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Gewoon een simpel babydekentje, instoppen aan de zijkant, klaar! Kun je zelf een leuk motiefje uitzoeken. In principe kan je kindje ook gewoon zonder dekentje liggen, als het warm genoeg is en je kindje gewoon een vestje/jasje aan heeft.

18. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ik heb voor mijn dochter die van juli is zelf een omslagdoek gemaakt.
    Overigens hadden ze bij de hema ook altijd van die omslagdoeken die in de cosi kunnen.

deze:

HEMA)

19. misa

misa Niet meer actief

Wij hebben een voetenzak, maar dat was voor ons zoontje (december). Nu een kleine in mei, dus veel meer dan een dekentje zal het hier ook niet zijn. Maakt me niet uit wat voor dekentje. Een gebreide/gehaakte, of een katoenen, of allebei..! ;)
    Zoiets zou je ook gewoon kunnen doen:
    omslagdoek - HEMA

Deel Deze Pagina