Ik heb sinds vandaag de bugaboo donkey en kan me niet meer herinderen wat ik bij mijn zoon erin had. Zouden jullie net als in het bedje een dekentje met lakentje doen of wat mijn wrapper is roze (de wagen rood) en de voetenzak in de bak vind ik niet mooi. Ik wil dus iets rood erin en dacht daaraan maar kan dat in de winter? Er zit ook een wiegdekje overheen dus wel iets
Wij hadden in de wagen een lakentje met een dekentje... (Een wiegdekentje....) (trouwens, erg hè dat je dat zo snel vergeet....heb ik ook zo erg, als iemand iets vraagt over bijvoorbeeld welke voeding er het eerst af gaat denk ik echt..... Hoe was het ook al weer )
Ik ook de Lodger Wrapper, kan je je kleintje lekker helemaal inpakken Is toch warmer dan een dekentje + lakentje.
Hier een bugaboo cameleon en we gebruikte bij de eerste een deken + laken en dan dat wegdekje er nog over. Bij de tweede doe ik het weer zo...
Hier ook alleen een Lodger Wrapper gebruikt, en bij koud weer het dekje van de reiswieg erover. Laken heb ik alleen bij heel zonnig weer in augustus gebruikt om te voorkomen dat haar benen en voeten vol in de zon lagen.
helemaal afhankelijk van het weer, en hoe snel je kindje het warm heeft (hier een warmbloedig ventje). Op koude dagen de wrapper, maar dat ging echt alleen als het ECHT koud was, en dat is weinig gebeurd omdat meneer in de lente is geboren. Verder meestal een klein dekentje met lakentje, maar die wurmde hij steeds van zich af dus ik bleef hem toedekken Was een beetje behelpen hier.
Hier ook gewoon lakentje en dekentje. Bij winderig weer (of koud) extra dekje van de kinderwagen eroverheen.
Ik heb de bunker en wrapper van lodger ideaal veel makkelijker dan dekentjes geen jasjes aan gewoon hop in de kinderwagen
Hier ook een wrapper van lodger erin. Ik vind het wel gemakkelijk. Ook met het warmere weer ligt hij erin,alleen doe ik dan zon dun doekje op hem. Ik heb er van anais en aiden. Als het voor de winter is dat ze in de wagenbak liggen dan zou ik zeker voor een lodger gaan!