dochtertje smiddags wakker

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by monky1, Sep 9, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. monky1

monky1 Lid

Aug 14, 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    hoi mijn dochtertje is nu 12 weken en elke middag is het weer raak slaapt ze maar een uurtje en dan is het huilen en het maakt nie uit of ze in de box ligt of in bedje ze huilt net zo lang en hardik snap hier niks van dus dan krijgt ze de fles ook wel eens om de 3 uur is dit erg ze krijgt 180 met 6 schepjes
    ik weet niet waar dit aan ligt en of ik hier wat aan kan doen

groetjes

2. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Veel kindjes slapen onrustig. Vervelend, maar vaak ook niet één twee drie wat aan te doen. Heb je enig idee waarom ze zo snel weer wakker wordt?
    Wil ze geborgenheid, honger, overprikkeld, etc

Dat ze een keer wat meer voeding krijgt is niet erg, maar het is niet de bedoeling om 8 flessen van 180cc te geven.

Ilja

3. monky1

monky1 Lid

Aug 14, 2008
    74
    0
    0
    oldenzaal
    ze krijgt gewoon haar 5 flessen en niet meer maar de ochtend slaapt ze lang zon 5 uur achter elkaar dan nog een slaapje van 3,5 soms 4 uur en dan komt ze met 3 uur en na de fles van half 8 8 uur gaat ze ook wel weer slapen bij het slaapje van 3 uur slapt ze maar een uurtje van en dan laat ik haar wel huilen maar na uun uurtje haal ik haar er uit maar dan heeft ze echt wel honger ik heb gewoon het ritme van 4 uur tussen de voedingen nog niet is dat erg? groetjes

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik zou zeggen lekker doorgaan hoe je nu bezig bent.
    Gaat goed meid.

Ilja

Share This Page