Hoi allemaal, Heb gezocht maar kon niks vinden hierover, wat zijn jullie ervaringen met zo'n spijlen ledikant? Vind ze erg leuk maar was benieuwd wat jullie er van vonden. En waar koop je ze? ik kom erg weinig sites tegen waar je ze kan kopen. Ben er vroeg bij maar als het niks is kan ik het meteen uit me hoofd zetten bedankt alvast!
Kidsfactory heeft hele leuke. Heb zelf ook een babykamer van the kidsfactory met spijlenledikant en ben er super tevreden over. Het is trouwens wel een dure winkel. Ik heb zelf het kamertje tweedehands via marktplaats gekocht.
He dank je Cellie, dat is inderdaad wat ik zoek. Maar de prijzen zijn inderdaad bizar. Ga ook nog maar eens op MP snuffelen...
ik heb ook een spijlen bedje (foto in mijn album)....ik heb m via MP...nieuw was deze ongeveer 800 euro en wij hebben m voor 250 (nog een hoop geld)
wij zijn aan het zoeken naar een echt antiek spijlenbedje, maar komen tijdens deze zoektoch héél veel van de kidsfactory tegen op mp. zijn nog steeds erg duur, maar daar kun je zeker slagen denk ik!