Dekentje voor in ledikant

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door melody, 22 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Er worden sowieso heel veel tegenstrijdige adviezen gegeven door kraamzorg hulpen etc.

En wat de fleece betreft. Je hebt echte fleece en kunst fleece.
    De kunstvorm is een soort schuim, wordt ook een beetje hard als je het wast en is vaak redelijk in de prijs.
    Echte fleece is duur en blijft zacht, deze is warmte regulerend. Is het warm dan staat het warmte af, is het koud houdt het de warmte vast.

Het verschil is niet duidelijk als het nieuw is.

qua warmte..... tja je moet natuurlijk wel in de gaten houden hoe je kindje reageerd, je merkt zelf wel of het warm of koud aanvoelt en daar spring je dan op in.

Al die verschillende adviezen maken je alleen maar onzeker.

2. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Ja, die heb ik ook gezien. Maar dat is toch wel mindere kwaliteit als die "echte" dekentjes.... Klinkt misschien een beetje raar, maar je moet ze eens naast elkaar leggen, dan zie je duidelijk verschil.

Ik heb ze nu bij Wehkamp besteld, 2 stuks. Ze hebben daar geloof ik 5 of 6 verschillende kleuren. En ze hebben tot 27 augustus (zondag) 10% korting op alles.... ik had ook nog 3 kadobonnen liggen, dus dat kwam er voordelig uit!

3. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb ook de dekentjes van de hema. Omdat ik niet kon kiezen tussen de kleuren heeft me vriend alle twee de dekentjes voor me gekocht :D Ze waren toen trouwens 19.95.

4. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    @setje: vind de dekentjes die ik heb ook wel 'echte' dekentjes hoor. Ze zijn zalig zacht, mooie kleur en 100 % katoen. Voor mijn gevoel niks mis mee. Waarschijnlijk slaapt de beeb er toch alleen de eerste tijd onder want ik ben van plan om daarna een slaapzak te gaan gebruiken.

5. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    @eve, misschien heb ik dan toch de verkeerde in mijn handen gehad...

Nou ja, ik heb nu iig 2 dekentjes voor 30 euries!

6. MB2005

MB2005 Fanatiek lid

30 apr 2006
    1.290
    0
    0
    Spijkenisse
    Hoi,
    Ik heb een duur dekentje ( babydump ) met snoopy erop, voor 45 euro!

En een dekentje van de hema, die is wit.
    Bij de babydump had je ook egale voor 35 euro ofzo, maar dan haal ik liever zoiets bij de Hema.

Verder heb ik 3 lakentjes.
    Ik hou gewoon een uitzetlijstje aan :D
    ( En af en toe even aan mijn schoonzus vragen wat zij heeft voor hij ababy van 6 maanden ).

Groetjes MB2005.

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb nog 2 dekentjes van toen mijn dochter geboren werd,maar nu hebben we de kamer weer in andere kleuren (lastig zo`n luxe probleem)
    maar we beginnen eerst met een wieg, dus daar haal ik maar een klein dekentje voor. en ik zie wel waar, prenatal of hema. ze hebben regelmatig aanbiedingen dus.

Deel Deze Pagina