Wat voor geboortekaartjes hebben jullie verstuurd of gekregen of vinden jullie leuk??? Ik kwam deze tegen, vond het erg grappig en origineel!!! Een pakketje met beschuitje met muisjes Inhoud: kuipje met boter, doosje muisjes roze of blauw, Bolletje beschuit (per stuk verpakt) De beschuitdoosjes zijn voorzien van een inlegvel tussen de levensmiddelen en het kaartje. Verzending gebeurt in een transparante mailingenveloppe. 3,25 per stuk bij 25-49 stuks.
wij doen de kaartjes helemaal niet speciaal... gewoon met een foto erin en klaar... maar we hebben voor onze ouders dan wel weer een flink pakketje gemaakt..! met een grote portret van ons 3uh zodra de kleine er is... en een gips handje op standaard... het is namelijk zo als we iedreen een kaartje geven... zijn rond de 70 zijn we zoveel geld kwijt... en de meeste gooien het toch weer weg of kijken er niet naar om.... een kaartje gaat om het idee... van het is geboren kom eens kijken... en ouders zijn toch het belangrijkste... dus vandaar hun wel een groot pakket want dat gooi niet weg toch??
Ik vond die beschuit ook leuk, totdat ik iemand sprak, die van een nichtje zo'n beschuit had gehad als geboorte-kaartje.Zij interpreterde het namelijk als volgt: "zo hier is alvast de beschuit, dus je hoeft niet langs te komen"
@Kiz hahaha zulke mensen zullen alles wel verkeerd interpreteren Beetje domme reactie van zo iemand hoor
ik heb een dergelijk kaartje eens als reclame gezien en toen weggegooid! Dat werd me dan ook wel kwalijk genomen, tsjaa.. wist ik veel dat er een kleine ergens op komst was en dat ze zulke kaartjes hadden!
Heb vorige week m'n kaartjes besteld; hele leuke vind ik zelf maar wel gewoon een simpelkaartjes zonder poespas. Daar houd ik van. Silly
Ik vind het echt een enorm leuk idee zo'n beschuitje...is toch weer wat anders dan zo'n standaard kaartje
Op dezelfde site hebben ze trouwens ook mini-shirtjes en dan in het zogenaamde wasvoorschrift staan de geboortegegevens. Ik heb van beide een proefpakketje aangevraagd
Ik vind het wel grappig, maar ze zijn best wel duur nog.... En wat betaal je dan aan verzendkosten??? Volgens mij is het best zwaar of lijkt dat maar zo?
Wij hebben een beetje van die ouderwetse geboortekaartjes besteld. Het geboortekaatje van me baby lijkt een beetje op mijn geboortekaartje van vroeger met diertjes er op.
als ik het me goed herinner was het iets van 0,85 cent per pakketje. Ik heb vandaag ook een heel leuk proefkaartje gekregen, een gewoon kaartje. Leuk is dat zeg, op zoek naar een mooi geboortekaartje
ik stuur alleen aan mensen waar ik echt wat mee heb. mensen die ik alleen af en toe tegen kom ga ik niet sturen. maar het blijft een duur grapje. ik hou zelf meer van geboortebedankjes, maar ik zie nog wel wat ik doe