Teleurstellende babydoos....

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door erlida, 18 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Staat er net een mannetje van de ups aan de deur met de Babydoos.Ik heb die nooit opgehaalt ivm tijdgebrek.En eerlijk gezegd scheelde mij het ook niet zo veel meer.......

Maar goed,ik zie dus dat de doos al geopend is geweest en wil die dan ook mee terug geven.Dit weigert het ups mannetje.Ook zit er een accept giro bij van 3,95,om te betalen voor de verzendkosten :confused: ...uhhh dacht niet dat ik hierom gevraagd had?!Omdat de doos al geopend is geweest besluiten we toch een kijkje te nemen.En wat zit errin....2 potjes olvarit en een scheermesje!en wat reclame :rolleyes: ......Hoop dat ze die doos terug nemen anders worden het dure potjes olvarit,wij scheren electrisch dus het mesje kan dan de prullenbak in.................

2. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Tsssss.. Dan moet je ook nog verzendkosten betalen? Zou ik echt niet doen! Of stond ergens vermeld dat als je hem niet op zou halen, de doos bezorgd werd en er kosten overheen kwamen..? Zo niet, niet betalen zou ik zeggen :rolleyes:

3. pollywol

pollywol Actief lid

14 aug 2007
    264
    0
    0
    Waar is die doos van? Mailen/bellen die hap!

4. baby4me

baby4me Fanatiek lid

11 apr 2007
    1.830
    0
    0
    welke babydoos is dat dan?

5. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Prenatal.......

6. sim

sim Niet meer actief

nou ja zeg! dan heeft er vast iemand bij gezeten, want er hoort meer in te zitten!

volgens mij hoef je m niet perse te betalen, als je nergens om gevraagd heb! ik zou m dichtmaken en retour afzender!

7. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Heb je getekend?

8. Kimos

Kimos Actief lid

13 aug 2007
    475
    0
    0
    Groningen
    Volgens mij klopt er iets niet met die doos. Die van Prenatal is juist hartstikke goed gevuld. Zou maar es ff contact met ze opnemen.

9. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    Vind er wel heel weinig in zitten bij jou.

Bij mij zat er in.

-rompertje
    -bijtring
    -flesje drinken(olvarit)
    -potje fruit(olvarit)
    -scheermes
    -Proefmonsters
    -slabbetje
    -en leesvoer

10. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    klinkt inderdaad heel raar. die van de prenatal vond ik enorm goed gevuld. had in ieder geval een pak luiers, luierdoekjes met bewaardoos van switsal, flesje, speentje en nog meer.

staat er op de brief/acceptgiro niet dat het gaat om een vrijwillige bijdrage? dat heb ik wel heel vaak, met resigidsen bijvoorbeeld. dan vragen ze om een bijdrage in de verzendkosten, maar deze is dan niet verplicht.

ik zou in ieder geval even bellen met de prenatal en zeggen dat de doos open is geweest voor levering. klintk alsof iemand proletarisch gewinkeld heeft!

11. jopie

jopie VIP lid

10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    de zwanger doos was idd leuk gevuld. De baby doos valt erg tegen, vond ik ook.

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Idd ff navragen. Ik vind t vreemd dat er zo weinig in zat en dat je ook nog moest betalen.. volgens mij klopt hier t een en ander niet hoor!

13. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Wanneer krijg je eigenlijk bericht dat je de babydoos van Prenatal kan ophalen? Bram is al 4 maanden en ik heb nog niks gehoord...

14. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    t klopt niet helemaal daar....ik heb de zwangerdoos een paar maanden geleden opgehaald en gisteren kreeg ik er weer een! niet erg hoor die luiers kan ik goed gebruiken (toch weer 5 euro!)
    ben benieuwd of ik ook nog de baby doos krijg..!

groetjes Lonneke

15. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

4 jul 2006
    1.864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    idd heel erg raar hoor ik zou igg niet betalen en zou gelijk ff bellen na de prenatal hoofdkantoor het is een GRATIS kado doos dus ook GEEN verzendkosten waar jij NOOIT om heb gevraagd...
    ik hoop niet dat je getekend hebt voor ontvangs.

Anakin die doos krijg je volgens mijn tussen de 3e en 6e maand meen ik meestal krijg je die oproep samen met die magazine ,maar in mijn geval kreeg ik een mail en met die mail kreeg ik die doos mee. ( ik had nooit een afhaalbericht gehad heb toen gebeld en kreeg gelijk een mail met afhaalbericht)

16. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik kreeg deze doos laatst dus ook,...
    en vond hem ook heel erg tegenvallen, maar toen bleek al gauw dat ik de verkeerde had, want ik moest de BLIJDE doos eerst krijgen ipv die van na de bevalling,..
    dus als je die doos hebt, en je moet er nog voor betalen ook,.... pfffffff
    ik zou zeggen ermee naar de winkel ,..retour en zeggen dat je dit maar erg vreemd vind en dat ze de doos wel mogen houden :)

17. Kristy

Kristy Lid

4 feb 2007
    44
    0
    0
    Kapster
    Enschede
    Hoi Hoi

Heb de doos laatst ook opgehaald,en hij viel mij ook erg tegen.
    Bij mij zaten er 2 potjes van olvarit in en een pakje van die melk voor het slapen gaan.

18. Jalea

Jalea Fanatiek lid

24 jun 2006
    2.396
    0
    0
    mijn prenataldoos was net zo mager gevuld, en wat erin zat aan voeding/fruitsap was over de datum!

19. Talitha15

Talitha15 Actief lid

2 mei 2007
    238
    0
    0
    Dat kunnen ze niet zomaar doen. Raar zeg! Ook hoef je een pakketje wat geopend is niet te accepteren. Wat die UPS man ook zegt. Als je iets ongevraagd opgestuurd krijgt en er zit een faktuur bij dan hoef je het ook niet te accepteren. Jammer dat jij dat wel gedaan hebt. groetjes.

20. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    Hoi nou reactie gehad!De factuur is een vrijwillige bijdragen.hoeft dus niet betaald te worden.(Had ik nog niet gedaan.)Staat alleen erg onduidelijk aangegeven.Ook hoort de doos idd heel gevuld te zijn.dus dames als jullie dit ook treft,terug naar de prenatal!Ook het ups mannetje heeft niet naar behoren gehandeld,ze gaan hier achteraan......poeh en dat allemaal om een GRATIS doos,die ik al niet eens hoefde!

Deel Deze Pagina