Lieve mama's en aanstaande mama's , Ik ben me dit moment aan oriënteren op het aanbod kinderwagens. Mijn oog is gevallen op de joolz day. Nu is het volgende, er zijn heel veel verschillen in de prijzen. Ik wil zo ie zo het model 2012 in antraciet. Waar kan ik hem het beste kopen voor de beste prijs mogelijk en wat krijg je er " gratis " bij ? Ik dacht ik plaats hier een oproepje , misschien heeft iemand hier al onderzoek gedaan. Groetjes
Wij hebben de joolz day gekocht bij de prenatal. Ook een antraciet kleur met een zwart frame. Wel model 2011 maar volgens verkoopster bijna geen verschil. Het was een showmodel en we hebben voor de wagen+voetenzak 660 euro betaald. Goede deal vonden wij! Wie weet een idee om ook de showroom modellen te bekijken... Bij ons had t wiegje niet eens in de winkel gestaan. Waarom wil je t model van 2012?
Wij hebben ook ons oog op de Joolz Day laten zien en wij kiezen bewust voor een 2012 model. Er zijn niet hele grote en ingrijpende veranderingen, maar wel een paar kleine dingen. Zo heeft het frame een matte afwerking voor een stijlvolle en elegante uitstraling. Tevens zorgt de nieuwe afwerking ervoor dat krassen minder zichtbaar zijn, waardoor je de stijlvolle look voor langere tijd behoudt. De zonnekap heeft voortaan een Air Top van gaas welke geopend kan worden voor een verkoelend briesje en frisse lucht. De frame adapter is ook verbeterd, waardoor het nog eenvoudiger is om de wieg, het stoeltje of autostoel van het frame te halen, met 1 hand en niet dat je allebei tegelijk moet induwen. Het ademend hypoallergeen matras is verbeterd en biedt meer ondersteuning en comfort voor je kindje. Daarnaast heeft de 2012 andere kleuren dan de 2011. Ik heb een excel file gemaakt waarin we alle prijzen hebben vergeleken van verschillende winkels, maar ik kan hem nu ff niet vinden zo gauw, ik zal morgen even kijken voor je. Als je die wilt en je wilt dat ik hem mail, zou je dan in een Prive berichtje even je e-mail adres willen sturen? ik heb gezocht naar het document, maar ik kan het nergens meer vinden!!! zal het in mijn zwangerschapsdementie niet hebben opgeslagen vrees ik. Waar het op neer kwam was eigenlijk dat wanneer je een complete Joolz koopt het niet veel verschil maakt of je hem bijvoorbeeld bij Babydump of Prenatal koopt. Bij beide krijg je er nu een maxicosi autozitje bij en een luiertas. Eventueel kun je voor het bedrag van de luiertas (als je die niet wil) iets anders uitzoeken (35 euro). Ditzelfde geld voor de maxi cosi voor als je die al wel het. Bij babydump en prenatal heb je wel de laagste prijsgarantie totdat je baby is geboren. In oktober heeft prenatal weer mama mazzeldagen en op alles 20% korting, het kan dus zijn dat de Joolz dan goedkoper is, maar ook dan krijg je er vaak weer geen maxi cosi bij. Je kunt er als je hem daar hebt gekocht dan die prijs voor betalen (ook als je hem nu besteld).
Ik kreeg de indruk dat de prijzen van Joolz overal aardig gelijk zijn. Bij Babydump krijg je er een Maxi Cosi Cabriofix bij. Wij hebben 'm bij Babypark besteld, zelfde prijs, alleen krijg je er bij Babypark een ander autostoeltje bij, Nuna Pipa, maar nadat we aangegeven hadden dat we liever een Maxi Cosi Cabriofix wilden hebben (in verband met Isofix) was dat ook gewoon mogelijk. Bij beide mocht je een luiertas van een bepaald budget uitzoeken. Nog een pluspuntje van Babypark: ik hoefde de luiertas niet (wil ik liever zelf uitkiezen), de adapters voor de Maxi Cosi op de Joolz Day waren ongeveer dezelfde prijs (op 45 cent na) dus nu hebben we die erbij ipv de luiertas. Een brutaal mens heeft de halve wereld, zeg ik dan maar.
Sporty steenbok, ik ben dus van plan om in plaats van de maxi cosi de verzorgingstas te nemen van joolz zelf. En bv in plaats van de tas die je erbij krijgt de adapters of iets anders. Aangezien ik al een maxi cosi heb van m'n dochtertje. Weet nog niet of dit mogelijk is maar heb wel begrepen dat sommige mensen de gratis gekregen producten hebben ingeruild voor korting op de wagen. Misschien dat iemand hier er ervaring mee heeft.
Volgens mij kan dat inderdaad Ouassima. Ben benieuwd of het lukt. Ik wil in ieder geval de luiertas niet en zou dan graag korting willen op de luiertas van Joolz.
dames dit is het antwoord van babydump op mijn mail. Geachte klant, Wanneer u geen autostoel aankoopt. Krijgt u de helft van de waarde van de autostoel in korting op een ander product. U kunt ook het bedrag van de autostoel bewaren, voor eventueel een opvolstoel, dan krijgt u wel de volledige waarde in korting. Dus op een ander artikelen is het de helft, en op een zelfde soort artikelen de volledige waarde. Met vriendelijke groet, Esther Frijters, Baby-Dump B.V. Esdoornstraat 22A 5682 CM Best Tel: +31 (0)499-460066 Fax: +31 (0)499-496410 E-mail: service@baby-dump.nl Web: www.baby-dump.nl
Bij Babydump in Eindhoven hebben wij onze joolz day vandaan, ook een showmodel. Wij hebben de special edition 2011 nautic. Incl. Voetenzak, verzorgingstas, Regenhoes en maxicosi. En omdat er al een tas bij zat kregen we er adapters bij om de mc op de wagen te bevestigen. 600 hebben wij er voor betaald.
M"n zus heeft vandaag een Joolz gekocht voor 500 euro inclusief voetenzak, tas, adapters (idd gekregen ipv de extra tas) en een maxi cosi. Ook een showmodel bij de babydump!!!
Je moet echt even goed zoeken, en ook kijken waar acties zijn. Voordeel van babydump is dat als je daar koopt en je vind elders een actie waar dezelfde kinderwagen of babyspul goedkoper is ze je een nieuwe aanbieding doen. Zelfs nog iets goedkoper! Wij hadden eerst een model 2011 maar hebben het ook nog voor elkaar gekregen dat we na bestelling een 2012 model kregen voor dezelfde prijs/actie. 880 euro, voor kinderwagen, maxicosi, voetenzak, luiertas, adapters en nog een grote knuffel. Best redelijk dacht ik.