Wat hebben jullie in je mandje wat op de commode staat zitten? Wat is er handig in en wat totaal niet?
Ik heb een mandje met luiers en een mandje met watten, gaasjes, thermometer, en de vitamine's Boven de commode staat de zwitsal, kammetje etc, als je geen ruimte heb boven/naast de commode zou ik deze ook in een mandje op de commode zetten
Hier geen mandje op de commode. Alles zit in de lades van de commode of in het wandrekding boven de commode. Zoontje heeft al meerdere keren de commode onder geplast tijdens het verschonen, dus probeer de commode zo leeg mogelijk te houden
Geen mandje. ...van schade en schande wijs. ...mandje viel vaak ervan af! En de keren dat het onder is geplast
Ik heb een groot mandje van xenos op mijn commode. Er zitten luiers, shampoo, bodylotion, babyolie, badolie, haarlotion, wasgel (2 soorten), thermometer en nog wat spullen in. Ik heb nooit last vaan dat mijn kinderen het onder hadden geplast en nu krijgen we een meisje dus al helemaal geen last van
Ik had mandjes naast de commode. In de ene zaten luiers, in de ander thermometer, zalf, borstel en dat soort handige dingetjes.
Mandje in bovenste lade van de commode (en in kraamweek bij ons op de slaapkamer) met luiers, zinkzalf, thermometer, alcohol, watjes en gaasjes. Losse "doos" met billendoekjes. Shampoo en bodylotion stonden bij ons plankje boven de commode, ver weg van grijpgrage handjes
Dat wat ik dagelijks gebruik: helemaal vol met luiers, en aan het randje de hydrofiele washandjes gestopt. Thermometer, zalfjes, gaasjes enz gebruik ik allemaal incidenteel, dus ligt in laatje of staat op plankje. Borsteltje pak ik van het plankje.
Ik heb het mandje op het plankje boven de commode staan. Wij hebben een brede commode (http://www.bopita.com/images/products/Sofie-commode-XL.jpg), waar naast de dubbele deurtjes onder het verschoonkussen nog een kolom lades is. In het bovenste laatje zitten de luiers en de rompers; die heb ik dus bij de hand zonder ze in een mandje te hoeven stoppen. In het ene vakje van het mandje (Handed By Cutlery Bari Dream Blue | Handed By Cutlery Bari | Baby-Dump) heb ik de flesjes babywash en huidolie, de bepanthen, vaseline en body cream staan... In het andere vakje zitten de thermometer, het borsteltje, wattenstaafjes in doosje, en dat soort kleine dingetjes. Ik pak het mandje dus pas als ik wat nodig heb en zet het gelijk weer terug. Dus geen geschop tegen of geplas in ons mandje
Hier ook geen mandje op de commode. Staat alleen maar in de weg, en na de kraamweek temp je echt niet meer zoveel. Dus óp de commode alleen doosje doekjes. Op het plankje de borstel, Sudo en vitamines. En in de kast of een lade vd commode een mandje met thermometer, alcohol, watten, PCM ed.
Ik heb een hele grote "commode" deze: HEMNES Ladekast 8 lades - blauw - IKEA Een mooie grote werkbank dus. Daarop staan billendoekjes, een mandje met luiers, een mandje met Luierzakjes, billenzalf, vitamine D en een lepeltje. Verder staat er een doos tissues, de babyphone en een nachtlampje. Ruimte genoeg maar alleen de meest gebruikte/ belangrijkste dingen heb ik erop.
Thermometer, alcohol, watjes, vijltjes, haarkam en borstel, Bepanthen babyzalf, Infacol, speentjes (in verpakking)...
Geen mandje, werd er steeds af geschopt... Nu op t plankje boven de commode, haarlotion, sudo, zink olie, baby olie, vitamine, vaseline, nagelschaartje, borstel, gel. Rest in de la van de commode, ik zou alleen dagelijks gebruikte dingen op de commode doen en de rest erin