Hoihoi, Weet iemand of er kinderwagen-modellen zijn waarbij je de kinderwagenzit ook naar je toe kunt monteren, zodat het kindje je aan kan kijken? Ik heb het dus echt over een kinderwagen(-zit), niet over een buggy...
Er zijn meerdere modellen die dat kunnen. Wij hebben een mutsy rider single spoke, hier kun je de wandelwageninzet naar je toe én van je af monteren
Bugaboo frog en cameleon kunnen dat ook. Daarbij kun je ze zelfs omdraaien terwijl je kindje er nog in zit, super makkelijk.
Volgens mij kunnen heel veel wagens dat... Wij hebben een wagen van Childwheels, daarbij kan het ook.
Hier een buzz gehad, kon het ook. Nu de bugaboo, en die kan het ook. Vind het ideaal, zeker als ze kleiner zijn
Je kunt beter vragen welke het niet kan want dat zijn er tegenwoordig nog maar heel weinig. Deze kun je omdraaien: Mutsy 4 rider/slider Bugaboo cameleon/ donkey/bee. Joolz Day Stokke xplory Quinny Buzz/ moodd Maxi cosi Mura Teutonia Cosmo/ fun/ spirit/BYou Mima Xari/kobi I candy peach Deze kunnen het niet: Quinny Speedi Mutsy transporter (het nieuwe model voor 2012 gaat het wel kunnen) Meer kan ik zo snel even niet verzinnen.
Ik wilde net schrijven: de Mutsy Transporter kan het niet! In het begin moest ik daar erg aan wennen, maar nu vind ik het geen probleem meer. Mijn zoontje kijkt toch het liefst rond, en ik kan me ook zo voorstellen dat hij het prettiger vindt om van zich af te kijken, eerlijk gezegd! De eerste week ging ik steeds 'om het hoekje kijken' of het nog wel goed met hem ging, haha!
X adventure Fuzion heeft dit ook. Had hiervoor ook een adventure maar die had het dus niet is wel al 6 jaar geleden
Maxi cosi mura (erg fijne wagen) Mutsy 4rider Bugaboo heeft ook wagens die dat kunnen Joolz geloof ik ook Verder even op internet en in de winkel vragen zou ik zeggen!