Dat je als dreumes ergens in een hoekje gaan poepen is me bekend maar me kleine meisje doet dit ook? Altijd als ze moet poepen kruipt ze onder de eettafel en als ze er weer onder vandaan komt dan heeft ze gepoept. Ze kruipt echt alleen maar onder de tafel om te poepen. Doet ze dit nou echt bewust? Mijn jongens die hoefde echt geen privacy om te poepen op die leeftijd. Pas richting de 2 jaar dat ze echt een plekje op zochten
Yep hier ook. Al sinds ze 6 maanden is. Ze poept nooit op schoot, nooit in de auto, en t liefst om half 10, in dr schone luier. Onder tafel of in de box
Haha grappig.. mijn zoontje poept ook altijd om half 10 in zijn schone luier in de box! Al weken. Kan er de klok op gelijk zetten haha. Al zou het zo jong als hij is echt nog niet bewust zijn!
Hier poept ze altijd als ik haar in de wipstoel zet en ga koken. Eet ik een keer kant en klaar iets wat ik zo in de oven kan schuiven ofzo, dan poept ze een dag niet.. Super vreemd haha
Haha was het maar zo Hier wordt standaard heerlijk op schoot of tijdens het eten aan de eettafel gepoept (compleet met knalrood hoofd soms)... Geen privacy behoefte hier dus nog
Haha, hier niet. Onze dochter poept gewoon ongenegeerd overal waar ze is . Dus het is altijd een verrassing wanneer er iets in haar luier zit, haha!
Haha precies zo hier! altijd in een hoekje en gehurkt en inderdaad op schoot, kinderstoel etc poept ze niet!
nou dl scheet met een mega smile het hele bad vol (gelukkig stapte ik er net uit) dus die geneert zich nog duidelijk niet!
haha herkenbaar hoor die schaamteloze poeperds! Hier het liefst met veel geluid en geur onder het gebed bij het eten ben benieuwd of het nog gaat veranderen, ijkt me echt grappig om te zien als ze zich zo terugtrekken
Hahaha, hier ook! Savonds tijdens het avond eten schaamteloos met een rood hoofd en als we de laxo vergeten zijn ook met flinke pers geluiden. Ook scheten laten doet ie het liefst met opgetrokken knietjes in zijn nakie op het aankleedkussen terwijl je erboven hangt .
Hier standaard tijdens de fles. de 12.00 uur fles of de 16.00 uur fles. Halverwege stopt hij met drinken, en nadat hij klaar is wil hij een schone broek. Daarna drinkt hij de rest op. Elke dag weer...
Ik hoef in principe niet eens een luiertas mee te nemen, want madame hier poept alleen maar thuis. (Uiteraard gaat die tas just in case gewoon standaard mee, want plassen doet ze dan weer wel) Of we nu een hele dag zouden gaan winkelen, naar een pretpark gaan of ze logeert bij oma: Ze vertikt het om te poepen. Zodra we thuis zijn, en ik zet haar even tien seconden in de box om haar jas op te hangen of iets dergelijks, stijgt het aroma vanuit de box omhoog. Gek klein meisje.