hoi lieve meiden, ik twijfel tussen 2 kinderwagen/buggy soorten... ik vraag me af welke kinderwagen/buggy zouden jullie nemen de easywalker of de slee slide en waarom...???
Slee Slider, had er nog nooit van gehoord! Heb ff gegoogled en ik vind het wat lijken op de kinderwagen die ze bij de blokker en de leenbakker verkopen. Ik vind deze wagen ook wat hoog op zijn wielen staan, wat meestal niet bevordelijk is voor de stabiliteit. Maar ik ken hem niet dus het kan makkelijk dat het niet zo is. Heb je hem al eens ergens in een winkel zien staan om uit te proberen? wat betreft easywalker, is een hele fijne wagen. Rijdt goed en is lekker wendbaar. Redelijk klein op te vouwen. Leuke kleuren verkrijgbaar (persoonlijk leukere kleuren als die Slee Slider)
Ik heb ook de Easywalker en die bevalt prima, lekkere grote wielen waardoor je ook makkelijk het bos etc in kan.
ik ben eruit! wij willen de easywalker QTRO en dan in de kleur aqua of pink dat ligt dan weer aan het geslacht. Reden: ik vind de easywalker toch leukere kleuren hebben, en het schijnt een onwijs goede kinderwagen te zijn