Ik ga in Mei bevallen, maar welke maat trappelzakken moet ik halen, Moet ik de kleinste maat halen of kan ik ook grotere kopen zodat ze er langer in kan? Groetjes Lillybit
de kleinste anders zijn de armgaten te wijd en verzuipt je kleintje erin, kan hierdoor in de zak verdwijnen en kan erg gevaarlijk zijn. ik zoou zeggen dan maar iets meer slaapzakken kopen
Wij hadden in het begin ook de kleinste en die gebruiken we nu nog steeds als reserve want hij past er nog steeds in. Dus je doet er best lang mee.
In het begin was het niet nodig bij ons maar toen Jayden omhoog ging kruipen heb ik maar een paar slaapzakjes aangeschaft en dat in de maat 70 en daar ligt hij nu nog steeds in.
Wij hebben in het begin ook geen slaapzak gebruikt. De 1e weken blijven ze wel netjes onder de deken liggen. Wij zijn met 4 maanden pas een slaapzak gaan gebruiken om het omrollen af te remmen. Dus ik zou gewoon een slaapzak halen na de geboorte, mocht de kleine het toch nodig hebben..
Wij hebben de eerste acht maanden geen slaapzak gebruikt omdat Jesse gewoon rustig bleef liggen. Dus het zou zonde zijn als je nu al een kleintje haalt. En blijkt het dat je baby straks toch met een paar weken/maanden een slaapzak nodig heeft, kun je er nog gauw genoeg eentje gaan halen in de juiste maat.
Wij gebruiken al een slaapzak vanaf de 2de week, Aaron trapt zich anders helemaal bloot. Wij hadden een slaapzak maat 50/62 van de hema en die is prima. Ik was blij dat ik het al in huis had want hij begon er zateravond mee en dan kreeg hij het koud en dan was het brullen.