Hallo, Heeft iemand ervaring met Tele2 Mobiel? Mijn mobiel heeft er de brui aan gegeven dus ik moet noodgedwongen een nieuwe hebben. Nu zag ik op de site van Tele2 Mobiel een abb. staan voor 10 euro per maand (60 minuten) en de LG Chocolate KG800 Gratis. Maar nu dus de vraag :-k : Wat is de dekking van Tele2.. Ik lees verschillende verhalen hierover op het net.. Groetjes Joyce
Ik heb superveel problemen gehad met Tele2 mobiel. Geen dekking, te hoge facturen, niet af kunnen melden. Ik heb er mijn rechtsbijstandsverzekering zelfs bij moeten roepen, omdat ze steeds deurwaarders stuurden voor facturen die ten onrechte waren uitgeschreven. Ik zou echt never nooit meer iets van Tele 2 willen hebben. Wat een k*tbedrijf (weet er geen nettere benaming voor)
heey Daar kan je wel antwoord opgeven ik heb eenpoos voor tele2 gewerkt, Je krijgt bereik via het telfort netwerk. Dit betekend dat er een paar jaar terug vooral bij de bossen geen bereik was. Mijn vriend heeft nu telfort enheeft nu vrijwel overal bereik. succes met je keuze! Groetjes dianne
Ik heb dus nu een telefoon met abb bij tele2 besteld.. Het is geen LG geworden want daar zijn de reviews niet zo best van op het net.. Het is een Nokia 6111 geworden.. Hebben jullie daar ervaring mee.. Normaal gesproken zou ik dus nooit meer een nokia willen hebben, omdat ik 3 keer eerder een nokia heb gehad en alle 3 zijn ze nog terug gestuurd naar de fabriekant.. Nu maar hopen dus dat het wel goed gaat. Groetjes Mariebel
Ik heb ook tele2 mobiel en het bevalt mij erg goed. Ik kreeg pas bericht dat tele2 nu ook op het bereik van KPN zit. Ik heb zelf altijd goed bereik met mijn telefoon. Ik heb zelf dus totaal geen problemen met tele2 Liefs Hummel.
ik heb zelf bij Tele2 Winback gezeten en veel klachten mogen afhandelen. ik zou er zelf geen abonnement nemen. waar belde je voorheen mee trouwens? abonnement of prepaid? vrijwel alle toestellen van tele2 zijn namelijk simlockvrij, het is te duur om ze te locken, dus zeggen ze gewoon dat ze gelocked zijn en de meeste mensen nemen dat als zoete koek. je eigen simkaartje kan dus waarschijnlijk in dit toestel. de 6111 is geen kwalitatief hoogstandje van nokia helaas, vandaar ook dat tele2 dit toestel aanbiedt. advies: niet in je broekzak doen en koop er een tasje/sokje voor. en niet vergeten dat je 2 jaar garantie hebt! de 6111 is wel een heel schattig toestel haha en groot gelijk dat je de chocolate niet genomen hebt, komen idd errug slecht uit de test