Baby Album

Discussie in 'De lounge' gestart door goddess tear, 10 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo,

Ik ben op zoek naar een mooi (en betaalbaar) album voor de beeb, waarin het kraambezoek iets in op kan schrijven en ik evt. geboorte-felicitatie-kaartjes in kan plakken.

Weet iemand waar ik een leuk album kan halen?

Veel liefs,
    GT

2. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Misschien even sneupen bij de Action? Daar hebben ze vaak ook wel albums en niet duur.

Groetjes Miep

3. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    of even kijken in van die goegkopere boekenwinkels.
    succes.

groetjes susanne

4. Ok, heel erg bedankt, ga ik zeker even doen!

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wij doen het op losse bladen, op die manier kun je altijd bladen toevoegen. De bladen gaan dan in een map of we laten het binden. Zo kom je nooit bladzijden te kort.

6. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wat een leuke tip zeg ! :p

7. bambino

bambino Bekend lid

2 aug 2006
    965
    0
    0
    Goh, helemaal niet over na gedacht, maar wel leuk idee. Bedankt voor de tip ;)

8. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

31 mrt 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    CreaLinda he.....

Voor ons trouwen had ik allemaal blaadjes van 10 x 10 cm klaargelegd.

Nu heb ik de foto's van de receptie uitgezocht en maak ik een receptiealbum met foto's.

Ik scrap, dus het is een creabeaalbum van cardstock (dun gekleurd karton) gebonden met boekbindringen (kosten 0,20 per stuk).

Linda

9. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Wauw wat een onwijs gaaf idee zeg, echt leuk ! Bij de Action hebben ze inderdaad altijd mooie en betaalbare albums, dan kun je zelf nog een beetje creabea aan de gang....

10. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb bij de hema een leuk album gehaald in lime groen. met stoffen kaft.
    op de kaft heb ik met textielverf de naam gesjabloneerd, en een afdruk van de voetjes geplaatst.
    doordat je losse fotobladen erin kan plaatsen kan je zelf er in doen wat je wilt, en is je album ook niet in notime vol, omdat je bladen bij kan halen. ook kun je leuke tekeningen e.d. in plakken later. het is een map waar heel veen in kan, en dat vind ik een pluspunt. de map kost iets van 6 euro.

11. Bedankt iedereen ;) .

Ik heb een beetje rondgekeken naar albums...maar wat zijn ze duur zeg!

Dus nog maar even verder zoeken...

12. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik ben bezig een boek te maken voor die kleine. het begint met een foto van de positieve test en ondertussen bij week 31 beland en alle kadootjes erin gezet met foto van wie we het gekregen hebben. de vorderingen van de babykamer etc etc. het is geschreven aan ons kindje. in dat boek ga ik ook de visite laten tekenen, daar doe ik dan een foto bij van de betreffende persoon met de kleine.

misschien wel een goed idee die losse blaadjes, die kan ik dan later inplakken en een foto erbij doen.

maar ik gebruik als boek een heel dik fotoboek, zilverkleurig.

Deel Deze Pagina