Jippie, wij gaan verhuizen

Discussie in 'De lounge' gestart door JoHe, 12 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoHe

JoHe Niet meer actief

Zoals het nu uitziet gaan we verhuizen.
    Dinsdag bericht gekregen dat we in aanmerking komen voor een woning.
    Gisteren zijn wij gaan kijken en ik was meteen verliefd erop.
    Het is een gezinswoning die bestaat uit twee samen gevoegde duplexwoningen. Dat wil zeggen...beneden: kelder, woonkamer, keuken, berging, badkamer, tuin met twee stallen. Boven: 4 slaapkamers (2groot/2klein), badkamer, balkon en zolder.
    Alleen een klein nadeel, bijna geen winkels daar, 1 supermarkt, 1 slagerij en 2 bakkers.
    Maar ben toch super happy.

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Spannend zeg! Klink lekker ruim allemaal!
    Ach, en die winkels.... Als dat alles is valt het nog wel te overzien ;)
    Hopelijk gaat alles door! Veel plezier en succes :D

3. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Gefeliciteerd!
    en de winkels? de dagelijkse boodschappen kan je toch halen?
    ik heb ook 13 jaar op een dorp gewoond en hadden ook alleen maar deze winkels....nu is er daar al geen slager meer.....
    of is de "stad" ver weg?

4. Niet meer actief

Leuk joh..spannend allemaal :D

5. Female

Female Niet meer actief

Super zeg! gefeliciteerd! Als er bijna geen winkels zitten, zit je zeker ergens in het limburgse landschap?! Heerlijk! en succes met regelen!

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat leuk gefeliciteerd!

7. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    wat gaaf zeg!
    Alvast gefeliciteerd met jullie bijna nieuwe woning!

8. JoHe

JoHe Niet meer actief

Kan een dorp verder boodschappen halen, is alleen jammer was fijn geweest zo kortbij.
    Volgende week krijgen we te horen wanneer we het contract kunnen tekenen.
    dat zal wel binnen 3 weken zijn, moet nog alles inpakken. verheug me er wel op.

9. JoHe

JoHe Niet meer actief

Nog even over die woning.
    er is ook geld gevraagd voor overname, graag zou ik van jullie willen weten of jullie dit acceptabel vinden kwa prijs.
    Rolluiken in woonkamer waarvan 1 electrisch, achteromdeur, slaapkamer en keuken venster (daar zitten deukjes in van een hagelbui) die heeft ze vergoed gekregen van verzekering.
    kiezelstenen in voortuin, die we eigenlijk niet willen.
    dan nog op de badkamer een douchewand.
    En versleten novylon.
    Voor dat alles wil ze 1000 euro
    Wat vinden jullie ervan?

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    achteromdeur: hoort toch gewoon bij het huis?
    slaapkamer en keuken venster (daar zitten deukjes in van een hagelbui) die heeft ze vergoed gekregen van verzekering: halen ze die eruit als je ze niet overneemt? Horen toch ook gewoon bij de woning. En dat verhaal van de verzekering is hun zaak.
    kiezelstenen in voortuin, die we eigenlijk niet willen: die zie ik ze er nog niet uithalen
    dan nog op de badkamer een douchewand: kan handig zijn
    En versleten novylon: dat moet je er zelf dan nog uithalen en afvoeren. Kost tijd en geld

Als ik het zo lees zou ik mooi niets overnemen en zeker niet voor dat geld. Als ze die kiezels weg moeten halen zijn ze echt veel tijd kwijt, daar hebben ze vast geen zin in. Als ze alles zo gratis mogen achterlaten mogen ze al blij zijn. Ga maar eens bij je gemeente vragen wat je kwijt bent als je die kiezels en dat novilon wilt wegbrengen naar de stort.

Verder klinkt je huis echt heel erg leuk hoor. En wat winkels betreft: je hebt al heel veel meer dan ik hier. Ik moet het doen met alleen een buurtsuper. En dat gaat prima hoor. Grote boodschappen maken we of samen een uitje van of ik ga als mn vriend thuis is en bij Jarissa kan blijven. En lekker winkelen vind ik persoonlijk met een baby toch niet prettig. Dus of ze dan om de hoek zijn of niet maakt weinig uit.

Van harte in ieder geval met je woning en ik wens je er heel veel plezier en geluk!

11. JoHe

JoHe Niet meer actief

Dank je

Deel Deze Pagina