Wat over het matrasje van kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door dolfijnjes, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Hallo iedereen,
    Heb inmiddels een kinderwagen aangeschaft, 2e hands. Ben helemaal voor de mura 4 gevallen. Maar nu had ik ff een vraagje. Wat hebben jullie over het matrasje heen?

En ik heb zelf het idee dat het matrasje alleen niet genoeg is, qua dikte. Maar wat is jullie ervaring daarmee?

Hoor het graag, alvast bedankt.

2. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik heb vcoor de oudste een maxi cosi wagen gehad met n dreamy bak , daar zat een matrasje in dat goed was hoor het hoeft niet zo heel dik te zijn voor zo'n klein hummeltje :)

ik deed er een waskussenhoes om heen paste prima en aan de bovenkant waar zn hoofdje lag deed ik een hydrofiel luier .

3. yaika

yaika Actief lid

7 jul 2010
    215
    0
    0
    Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik er mee doen maar ik denk dat ik een waskussenhoes over het matrasje doe en een hydrofiele luier onder het hoofdje.

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    WIj hebben een waskussenhoes eroverheen gedaan en een hydrofiele luier tegen het spugen eronder :) en werkt prima kwa dikte van het matrasje kan ik je niet helpen :)

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Ik legde altijd 2 hydrofiele luiers een kwartslag gedraait (zodat het een ruit wordt) als matrashoes.

Qua dikte is het prima, volgens mij mag je hem ook niet dikker maken ivm. verstikking.

6. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan ook een onderlakentje wiegformaat gebruiken, dat past prima.

7. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een onderlakentje wiegformaat gekocht. Zag dat die bij de hema hetzelfde zijn als de aankleedkussenhoezen. Verder een hydrofiele luier onder haar hoofdje

8. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik heb ook een onderlakentje van wiegformaat. En straks een hydrofiel onder het hoofdje.

9. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik heb de Stokke kinderwagen. Aangezien de onderlakentjes 2 voor 40 euro kosten heb ik mijn schoonmoeder aan het naaien gezet. Zij maakt passende lakentjes :)

10. dolfijnjes

dolfijnjes Bekend lid

24 feb 2011
    938
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Ow nou dan kom ik al een heel end zo te lezen.
    Eerst bedankt voor de reacties. Heb er zeker wat aan. Kan ik weer lekker inkopen gaan doen.

Deel Deze Pagina