Hallo iedereen, Heb inmiddels een kinderwagen aangeschaft, 2e hands. Ben helemaal voor de mura 4 gevallen. Maar nu had ik ff een vraagje. Wat hebben jullie over het matrasje heen? En ik heb zelf het idee dat het matrasje alleen niet genoeg is, qua dikte. Maar wat is jullie ervaring daarmee? Hoor het graag, alvast bedankt.
ik heb vcoor de oudste een maxi cosi wagen gehad met n dreamy bak , daar zat een matrasje in dat goed was hoor het hoeft niet zo heel dik te zijn voor zo'n klein hummeltje ik deed er een waskussenhoes om heen paste prima en aan de bovenkant waar zn hoofdje lag deed ik een hydrofiel luier .
Ik ben er ook nog niet helemaal uit wat ik er mee doen maar ik denk dat ik een waskussenhoes over het matrasje doe en een hydrofiele luier onder het hoofdje.
WIj hebben een waskussenhoes eroverheen gedaan en een hydrofiele luier tegen het spugen eronder en werkt prima kwa dikte van het matrasje kan ik je niet helpen
Ik legde altijd 2 hydrofiele luiers een kwartslag gedraait (zodat het een ruit wordt) als matrashoes. Qua dikte is het prima, volgens mij mag je hem ook niet dikker maken ivm. verstikking.
Ik heb een onderlakentje wiegformaat gekocht. Zag dat die bij de hema hetzelfde zijn als de aankleedkussenhoezen. Verder een hydrofiele luier onder haar hoofdje
Ik heb de Stokke kinderwagen. Aangezien de onderlakentjes 2 voor 40 euro kosten heb ik mijn schoonmoeder aan het naaien gezet. Zij maakt passende lakentjes
Ow nou dan kom ik al een heel end zo te lezen. Eerst bedankt voor de reacties. Heb er zeker wat aan. Kan ik weer lekker inkopen gaan doen.