ja maar als ze geen tijd hebben, heb je ook zoiets mmmm. Toen de laborante in januari met onze cryo's kwam had ik verschillende vragen over kwaliteit enz. Maar moest alles eruit trekken!
hahahahaa ja echt wel! ik schoot enorm in de stress! en werd ook wat boos! en vroeg allemaal vragen van: mag dat wel en ik wil die fotos zien en wie hebben die fotos allemaal gezien.... hihihi
ja achteraf was het wel grappig! hij kon er gelukkig ook wel om lachen haha na ja , kan gebeuren toch!? heb dat wel vaker hoor... beetje traag af en toe
Nou, vind het niet zo erg, hoor! Lig echt in een deuk van het lachen! Hadden we echt even nodig na al die nare dingen die we meemaken! Dat ik nu zo hard voor dit gedoe heb gevochten en zoveel begrip toon voor mijn vriendin is omdat ze echt heel belangrijk voor me is. Maar bij bijna ieder ander had ik al lang een streep gezet, want ik vind inderdaad dat we extra goed op onze eigen mentale en fysieke gezondheid moeten letten en bedenken waar we energie van krijgen en niet dingen doen die alleen maar energie kosten. We hebben er niks aan om in te storten, het traject is zo al zwaar genoeg! Dikke knuffel voor jullie!
Elif: Wat spannend, morgen terugplaatsing! Wat naar voor je dat je nu steun van je beste vriendin moet missen... Echt een geval van NUL begrip... Heel veel liefs & succes voor jou! Laat je weten hoe het is gegaan?
botervliegje ik vind het fijn dat jullie weer met mekaar in gesprek zijn! en fijn dat je je zoveel inzet voor jullie vriendschap!!! hoop dat ze dat ook ziet en waardeert.... ja sorry hahaha het was niet helemaal de bedoeling om off-topic te gaan , maar ineens hadden we een gesprek haha! moest je zo lachen om dat ene met die foto's!? jaaaa schaam schaaam dat was echt een ''ella-actie'' zeg maar!
Haha, ja! Ik zou het ook niet leuk vinden ik zou denken dat foto's van mijn blote kont wellicht op het prikbord worden gehangen
hihii ja idd! nou de gyn moest er achteraf ook om lachen hoor!!! weliswaar nadat ik het zelf helemaal snapte wat voor foto's hij bedoelde ...