ik was rond de 8/9 weken ofzo?? ik heb het mn collega's al met 6 weken verteld, mn dichtbijzijnde familie gelijk, mn familie met 8/9 weken en toen ook gelijk op FB gezet met deze foto:
We krijgen as vrijdag de sleutel van ons huis, dan ga ik erop zetten met foto huis " Jaaa dit is ons nieuwe huis! Met een kamer voor de baby!"
Toen alle belangrijke mensen dicht bij ons wisten heb ik nog gewacht had er geen behoefte aan. Pas met 15 weken ofzo heb ik onze profielfoto veranderd in een foto van onze zoon met een slab om hieperdeppiep ik krijg een broertje of zusje! En de achtergrond met beschuit met blauwe en roze.muisjes.
Ik heb het helemaal niet vermeld op Facebook. De belangrijke mensen weten het al. Ik ga pas iets erover posten na de bevalling haha, zal voor sommigen als een verrassing komen~!
Wat een verschillen.. Ik zou 't echt niet kunnen, 9 maanden lang niet zeggen. En dan ben ik eigenlijk al helemaal niet zo van facebook, want post bijna nooit wat. Sorarocks: mooi die foto's! Ik heb 't inmiddels erop gezet en alleen maar leuke reacties!
Ik had met 14.5 weken een geslachtsbepaling laten doen en zette die echo foto op Facebook met de mededeling dat we een kindje krijgen. Het geslacht meldde ik pas met 18 weken of zo. Ik wilde dat laatste geheim houden, maar dat is me niet gelukt.
Aahw wat zonde dat je ouders al zo snel anderen hadden ingelicht! Wij willen het onze ouders na de eerst echo met 10,5 week vertellen (als alles goed blijkt...) Maar dan moeten onze ouders ons nog wel héél even de gelegenheid geven dat we het ook persoonlijk aan andere vrienden/familie kunnen vertellen. Al verwacht manlief dat zijn ouders dat moeilijk voor elkaar zullen krijgen, maar goed... ze moeten maar ff geduld hebben toch
Ik heb het nog helemaal niet op facebook gezet misschien foto als t er eenmaal is. Ik kom ook veel mensen in de stad tegen die het dus nog niet wisten . En die zijn helemaal verrast als ze m'n buik nu zien. Heeft ook wel wat vind ik
Ik heb een app gebruikt, maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer welke hij staat ook niet meer op mijn telefoon...
Ik heb het ook met de eerste echo meteen bekend gemaakt,was toen 9 weken!! ik denk dat het voor ieder zich is en hoe je er ook bij voelt!! succes met de zwangerschap
Wij hebben het met 16 weken op facebook gezet, dat had eigenlijk als reden dat we ook gingen trouwen, dus eerst stond voor ons trouwen op facebook en de dag erna hebben we gemeld dat we tevens ons eerste kindje verwachten. Heb er geen echo foto bij geplaatst, vind dat zelf iets persoonlijks wat ik liever in het echt aan mensen laat zien die er in geïnteresseerd zijn. heb een levensgebeurtenis toegevoegd aan mijn tijdlijn waarin stond dat we in verwachting waren... Verder heb ik eigenlijk niets meer over mijn zwangerschap op facebook gezet. Maar dat is een persoonlijk iets. Straks als de kleine geboren is zal dat er wel op komen met een foto, maar niet heel uitgebreid of zo...
Ik had er op gezet dat dit de laatste Sinterklaas was met zijn tweetjes. Verder niets. De eerste vertwijfelde reacties kwamen pas na een half uur ofzo haha, was zo komisch.
Rond de 10 weken na de eerste echo mijn oudste een shirtje aan gedaan met ik word grote broer en gewoon een mooie foto van hem gemaakt en die op fb geplaatst verder geen tekst erbij.. De eerste mensen reageerden met leuke foto, totdat iemand die tekst opmerkte hihi...
Ik heb nog helemaal niets op FB gezet... Ben 26 weken zwanger, maar iedereen die het moet weten weet het, en FB bevat ook veel vrienden die eigenlijk niet meer dan vage kennissen zijn... Dus wij wachten nog even met delen...