Delen op facebook

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door butterfly89, 15 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik was rond de 8/9 weken ofzo?? ik heb het mn collega's al met 6 weken verteld, mn dichtbijzijnde familie gelijk, mn familie met 8/9 weken en toen ook gelijk op FB gezet met deze foto:

2. mamavanmenno200

mamavanmenno200 Fanatiek lid

16 okt 2012
    1.674
    0
    0
    Steenokkerzeel, BE
    Wij deden het zo:
    J.... <3 E.... = Menno (anno 2009)
    J.... <3 E.... = baby expected in 2014

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    We krijgen as vrijdag de sleutel van ons huis, dan ga ik erop zetten met foto huis " Jaaa dit is ons nieuwe huis! Met een kamer voor de baby!"

4. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    ik vertelde het naar de 1e echo toen was ik 9,5 week zwanger!!

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Toen alle belangrijke mensen dicht bij ons wisten heb ik nog gewacht had er geen behoefte aan.
    Pas met 15 weken ofzo heb ik onze profielfoto veranderd in een foto van onze zoon met een slab om hieperdeppiep ik krijg een broertje of zusje!
    En de achtergrond met beschuit met blauwe en roze.muisjes.

6. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Ik heb het helemaal niet vermeld op Facebook. :D

De belangrijke mensen weten het al. Ik ga pas iets erover posten na de bevalling haha, zal voor sommigen als een verrassing komen~!

7. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Wat een verschillen.. Ik zou 't echt niet kunnen, 9 maanden lang niet zeggen. En dan ben ik eigenlijk al helemaal niet zo van facebook, want post bijna nooit wat. ;)

Sorarocks: mooi die foto's!

Ik heb 't inmiddels erop gezet en alleen maar leuke reacties! :)

8. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Ik had met 14.5 weken een geslachtsbepaling laten doen en zette die echo foto op Facebook met de mededeling dat we een kindje krijgen. Het geslacht meldde ik pas met 18 weken of zo. Ik wilde dat laatste geheim houden, maar dat is me niet gelukt.

9. caadje1989

caadje1989 Actief lid

6 okt 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aahw wat zonde dat je ouders al zo snel anderen hadden ingelicht!
    Wij willen het onze ouders na de eerst echo met 10,5 week vertellen (als alles goed blijkt...) Maar dan moeten onze ouders ons nog wel héél even de gelegenheid geven dat we het ook persoonlijk aan andere vrienden/familie kunnen vertellen. Al verwacht manlief dat zijn ouders dat moeilijk voor elkaar zullen krijgen, maar goed... ze moeten maar ff geduld hebben toch

10. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Ik heb het nog helemaal niet op facebook gezet misschien foto als t er eenmaal is. Ik kom ook veel mensen in de stad tegen die het dus nog niet wisten :). En die zijn helemaal verrast als ze m'n buik nu zien. Heeft ook wel wat vind ik

11. Memories

Memories Niet meer actief

wij vertelde het met 9 weken :) met een echo foto erbij

12. Melief

Melief Niet meer actief

Ik heb een app gebruikt, maar om heel eerlijk te zijn weet ik niet meer welke :) hij staat ook niet meer op mijn telefoon...

13. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Ik zoek zelf wel even melief!

14. natjeb85

natjeb85 Bekend lid

18 feb 2013
    856
    62
    28
    Vrouw
    luchtvracht medewerkster
    Amsterdam
    Ik heb het ook met de eerste echo meteen bekend gemaakt,was toen 9 weken!! ik denk dat het voor ieder zich is en hoe je er ook bij voelt!! succes met de zwangerschap

15. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Wij hebben het met 16 weken op facebook gezet, dat had eigenlijk als reden dat we ook gingen trouwen, dus eerst stond voor ons trouwen op facebook en de dag erna hebben we gemeld dat we tevens ons eerste kindje verwachten.

Heb er geen echo foto bij geplaatst, vind dat zelf iets persoonlijks wat ik liever in het echt aan mensen laat zien die er in geïnteresseerd zijn. heb een levensgebeurtenis toegevoegd aan mijn tijdlijn waarin stond dat we in verwachting waren...

Verder heb ik eigenlijk niets meer over mijn zwangerschap op facebook gezet. Maar dat is een persoonlijk iets. Straks als de kleine geboren is zal dat er wel op komen met een foto, maar niet heel uitgebreid of zo...

16. ikkke

ikkke Bekend lid

29 mrt 2010
    560
    0
    0
    Onze mooie kids.
    Rotterdam
    Met 12 weken deze foto geplaatst.

17. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    das wel origineel zeg! leuk gedaan ;)

18. Koon

Koon Niet meer actief

Ik had er op gezet dat dit de laatste Sinterklaas was met zijn tweetjes. Verder niets.
    De eerste vertwijfelde reacties kwamen pas na een half uur ofzo haha, was zo komisch.

19. Dropje1986

5 aug 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond de 10 weken na de eerste echo mijn oudste een shirtje aan gedaan met ik word grote broer en gewoon een mooie foto van hem gemaakt en die op fb geplaatst verder geen tekst erbij.. De eerste mensen reageerden met leuke foto, totdat iemand die tekst opmerkte hihi...

20. Ragna

Ragna Lid

11 jun 2013
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog helemaal niets op FB gezet... Ben 26 weken zwanger, maar iedereen die het moet weten weet het, en FB bevat ook veel vrienden die eigenlijk niet meer dan vage kennissen zijn... Dus wij wachten nog even met delen...

Deel Deze Pagina