Hotel parijs

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Tweekids, 28 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Wij willen in november met zijn 2en naar parijs voor een lang weekend.
    Nou zie ik qua hotelletjes door de bomen het bos niet meer.
    We willen een typisch parijs hotel dus geen Ibis . Maar ook geen belachelijk duur hotel. (max 120 per nacht ongeveer) liefst dichtbij het centrum maar dichtbij een metrostation vindt ik ook prima.
    Iemand ervaring? :)

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Wij hebben tijdens onze huwelijksreis gelogeerd in Timhotel Le Louvre. Het zijn kleine kamers, maar dat heb je eigenlijk altijd in de grotere steden. Maar we keken uit op een binnenplaatsje met van die gezellige plantenbakjes met geraniums. Het ontbijt was niet spectaculair maar wel lekker.

Wat ons het meest aantrok is de ligging! Het ligt een straat achter het Louvre, de Champs Elysees is aan te lopen en zelfs de Arc de Triomph. In een zijstraatje zit (althans, 8 jaar geleden!) een knus Italiaans restaurantje.

Ik heb trouwens even op Booking.com gekeken maar hij is wel flink duurder geworden! Ik geloof niet dat wij €144,- per nacht betaalden...

Booking.com: Timhotel Le Louvre - Parijs, Frankrijk

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wij gaan ook in november naar Parijs. Wij hebben Auteuil tour eiffel geboekt. Dat zit in het 16e district. Wij vonden het een goede prijs/kwaliteit-verhouding hebben en redelijk dichtbij het centrum.

Google er maar eens op :) Misschien komen we elkaar wel tegen ;)
    (en laat dat je vooral niet weerhouden, want wij zijn waarschijnlijk toch heel de dag de hort op :p)

4. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Ik heb wel een tip voor je, wij zijn vorig jaar ook in Parijs geweest. Via via in een appartementje die deze mensen verhuren echt super leuk, en bevind zich vlakbij de metro en bij de Schilderswijk even vergeten hoe het heet monmarte geloof ik. Wij betaalden voor 4 dagen 160 euro.

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Klinkt goed, kan je nog aan contactgegevens komen?
    Ik kan namelijk niks vinden :(

6. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

14 okt 2011
    4.136
    0
    36
    friesland
    Heb je pb gedaan

Deel Deze Pagina