Delfzijl wordt DelfSail!

Discussion in 'De lounge' started by QueenBee, Aug 21, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Heb nog ff op de dijk gestaan bij het strand, daar was het erg rustig tijdens Marco's concert! Maar zag er wel supergaaf uit op dat grote scherm! Ben vanmorgen al weer ff heen geweest, was al om 7u :)->) in de haven, plaatjes schieten, haha! Vanmiddag met de kids en vrienden van ons weer heen, gezellie!

2. sunflower

sunflower Actief lid

Jul 3, 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wij hebben gisteren ook genoten van de mooie schepen en de gezelligheid in delfsail!
    ALs mijn kleine meid weer wakker is gaan we weer heen! gezellig

3. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

Jan 4, 2009
    4,106
    624
    113
    groningen
    Wij zijn vrijdagavond naar de Eemshaven geweest bij Ilse de lange. Wij wonen er zo'n 15 km vandaan. En Ilse was echt top. hebben genoten. Gisteravond zijn we naar Marco geweest nou dat was ook super. Erg druk en erg gezellig.
    En voor genoeg geld aan vuurwerk in de lucht geschoten, mijn oren deden op bed nog pieeeeep.

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

Dec 9, 2005
    11,098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Zo, ben net terug van Van Velzen @ DelfSail! Was super... en ik merk trouwens ook dat het best beroerd tikken is na een aantal wijntjes... Duik gauw mijn bed maar in, morgen weer werken.... *zucht*

Zzzzzzzzz..........

5. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Ben gisteren ook weer geweest. Heb op het scherm de doop van de boot gezien, en toen kwam de straatparade langs.
    En wat was het gisteren weer druk. Had ik niet verwacht.
    Wil vandaag ook nog even heen, moet het wel ff droog worden.
    In de regen lopen vind ik niks.

6. sunflower

sunflower Actief lid

Jul 3, 2007
    338
    0
    0
    Provincie Groningen
    Maandag ook even naar van velzen geweest, was erg leuk en goed! echt genoten!
    Gisteren toch nog even geweest s'middags. sávonds maar lekker thuis gebleven. en nu via noord de boten zien weg gaan! Helaas het zit er alweer op, weer 5/6 jaar wachten op de volgende sail.
    Maar het was gezellig!!!

7. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    Als er over 5/6 jaar weer een sail komt....
    Mijn oom heeft een redelijk hoge functie bij Wagenborg en hij betwijfeld of ze de volgende keer weer zoveel sponsoren krijgen.
    Dit keer was alles al geregeld voor de recessie.
    Mijn oom betwijfeld of Wagenborg wel weer wil sponsoren en alles ter beschikking wil stellen. Het kost ze ontzettend veel geld, ook omdat ze de haven 5 dagen niet kunnen gebruiken.

Maar goed, Sail 2009 was gewoon een super mooi evenement.
    En hopelijk weer in 2014 of 2015

8. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Jamaar ik begrijp ook niet zo goed waarom ze niet een beetje geld hebben gevraagd bij het kaartje voor Marco Borsato, Ilse de Lange of van Velzen. Al betaalde iedereen 1 euro, dan had je nog duizenden euro's bij elkaar. En daar laten mensen het niet om.

9. Lovely83

Lovely83 VIP lid

May 29, 2008
    20,418
    3,298
    113
    Zou wel jammer zijn als het niet meer kon...

Share This Page