Hallo, Onze eerste zoon heet Siem en de achternaam begint met een B. We vinden korte stoere namen erg leuk, ook hollandse namen vinden we erg leuk. we twijfelen heel erg, hebben jullie suggesties voor meisjes en jongens namen? we hebben zelf voor een jongen, Gijs/ Thijs en voor een meisje, Femke.... Maar dit is het nog net niet...
Siem & Eef Siem & Lot Siem & Saar Siem & Noor Siem & Pip Siem & Juul Siem & Tijs Siem & Teun Siem & Guus Siem & Klaas
jongens naam komen toch ook onze namen naar voren die we in gedachten hadden. daar komen we nu wel uit maar als er nog mensen zijn met suggesties voor meisjes namen!! graag....
Haha mijn zoon heet hetzelfde en achternaam begint met zelfde letter. Wij hebben voor nummer 2 tot nu toe dit: Luuk Loek Douwe Miel Roel Eef Rune Noor Saar Benthe Veerle Cato Emme Fiene
Alex Art, Aart Bart Bas, Bastiaan Ben Bob Bram Cas Chiel Chris Daan Diede Faas Ferdi Fons Giel Gijs, Guus Hessel Hidde Huub Ivo Jef Jelle Jelmer Jelte, Jelt Job / Jop Jochem Joep Jonas Joos, Joost Joris Jorrit, Jort Jur, Jurre Kaj Koen / Coen Lau Lex Loet, Loek Ludo Luuk Maas, Mees, Moos Max Meine, Meint Menno Merijn Mick Milan Nico, Niek Niels Onne, Onno Otto Pim Raf Rein Rens Rik Rob Roel Teun Thijs / Tijs Ties Tijn Tim, Tom Timo Ton Tuur Wiebe Wim Wout Xander Zef * * * * * An / Ann, Anne, Anna Bo Eefje, Eef Elise Ellen, Elle, Ella Elma Els, Else, Elsa Emma Evie / Evy, Eva Fenna, Fenne Floor, Flore, Floortje Hanne, Hanna Hilda Ina Inge Isa, Ise / IZe Janne, Janneke Jet, Jette, Jetta Jitske Jolijn Lara Lieke Liene, Lina, Lien Lieve Lisa / Liza, Lise / Lize Loes Lot, Lotte Maartje Marit, Marrit Marleen Marre Meike, Maike, Maaike Mieke, Miek Mina Mirte Nes Nienke / Nynke Noor, Noortje, Nora Pien Pleun Puck Renske Rika, Rina Roos, Rosa Vere, Veerle Wietske
Ik vind Toon een leuke naam hierbij. Het is dat deze al vergeven was in de familie anders had mijn zoon zeker zo geheten!
Siem & Fem Siem & Roos Siem & Noor Siem & Juul Siem & Puck Siem & Nouk Siem & Fee Siem & Tess Siem & Floor Siem & Loes Siem Lot(te)