Lieve Vergo en man! Van harte gefeliciteerd met Delinda! Geniet van deze mooie tijd! Lieve Dylan* en Dinand*, van harte gefeliciteerd met jullie zusje. Zullen jullie goed op haar passen van bovenaf? Liefs Wendie (juli 2008 mama)
vergo en vergoman gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Delinda ik weet zeker dat dinand* en dylan* goed op haar zullen letten vanaf hun wolkjes
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en geniet van deze mooie tijd. Sanne ( juni 2009 mama)
Gefeliciteerd met jullie dochter! Een mooie dag om te bevallen, 18 mei (ik ook, alleen dan een jaartje eerder )
Lieve lieve Vergo van harte met jullie dochtertje Delinda! Wat een prachtige naam. Nu samen heerlijk gaan genieten van jullie wonder en ze zal altijd twee beschermengelen hebben om over haar te waken. Heel veel liefs Senn (juli 2008 mama)
Vergo, wat een wondertje he. Ik kreeg het PB-tje met het goede nieuws en was zo blij dat alles zo goed is gegaan. En wat snel. En nu maar genieten van jullie prachtige wondertje! Na alles wat jullie mee hebben gemaakt hebben, heb ik zo vreselijk hard gehoopt dat het nu goed zou komen en dat is gebeurd. Ben nu al benieuwd hoe dit prinsesje eruitziet! Heel veel geluk en gezondheid toegewenst allemaal!!!
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, geniet ervan. heerlijk toch he zo'n kleine keutel. xxx Joyce mama van BAS